Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 9.55):

Har en liten «klistremerkebaby» på 6 uker som så gjerne vil ha all nærhet og kos tilgjengelig. Dette er selvfølgelig bare deilig for alle mann, men vi sliter pga dette på natt. Baby vil ligge sammen med meg, gjerne inntil. Men pga at vi ikke greier følge trygg samsoving (myk madrass, 3 åring som kommer hoppende på morgenkvisten og far som snuser/røyker) vil jeg så gjerne ha baby i egen seng! Så til problemet; som mange andre babyer våknet hen av å bli lagt ned. Det blir en evig runddans på natt. Det eneste som kan få baby til å sove er å få flasken sin liggende i sengen og sovne på flekken, men tenker qt dette kan ikke være bra? Baby gulper en del så er bekymret for å gjøre det på denne måten. Tips/triks? Hvordan gjøre mating minst mulig «oppvekkende»?

Anonymkode: 78393...7a0

Jeg har en med refluks. Men fant raskt ut at det var dumt å ta han opp fra senga for å gi han mat på natta. Gir han flaska i egen seng der han ligger. Det gjør vi når han skal legge seg og når han våkner på natta for å spise. Begynte med det da han var 2 mnd. Da sovner han som regel mens han spiser og når det er tomt sover han videre. 

Dette var den mest skånsomme måten fant vi ut.

Anonymkode: ae595...6d9

AnonymBruker
Skrevet

Vi samsover enda. Hen er 15mnd. 

Anonymkode: 3c4e0...a7d

Skrevet

Hva med å teste en amme-og samsovingsmadrass? Ikke for å samsove, men den kan du også bruke for å overføre baby til bedsidecriben uten å faktisk flytte på baby. 

Easygrow selger en, blant annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...