Dagensdiva Skrevet 29. oktober 2005 #1 Del Skrevet 29. oktober 2005 GUTTER HØRTE DERE??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 29. oktober 2005 #2 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg også!!! (oversetter i tilfelle en av irsk opprinnelse titter innom; she said "im single", i said; "Me too"!!!!) Klem fra ei som hadde STORE intensjoner om å lese en bok og ta et glass vin denne lørdagskvelden.... Ble vist bare vin.. og litt mere enn ett glass..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 29. oktober 2005 yeah..shit man..dis is soo great...vokkka power..cheers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 29. oktober 2005 #4 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) wooops; another glas (shit), well doesent mater, is no man here to se me anyhow!!! Ps: eventuelle skrivefeil tilfaller ikke meg, men kveldens gode venn; en flaske rød.... hadde jeg hatt noen å dele den med hadde ikke faren for skrivefeil vært så tilstedeværende!!! (kan jo ikke la flasken stå åpen- risikerer å bli sur!!!) Endret 29. oktober 2005 av prestekrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 29. oktober 2005 hehe gøy! Skal la deg drinke og drikse i fred...for nå er det lalletid for meg..er helt død etter en heftig dag...på jobb.. !hehe. God natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #6 Del Skrevet 2. november 2005 er det noen katastorfe og være singel da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 2. november 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 2. november 2005 for min del er det skikkelig katastrofe å ikke være keen på noen..forelsket u know love love love..gjerne 15 samtidig..ehh!! krise og krise Føler bare det er på tide at Romeo dukke ropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Romeo Skrevet 2. november 2005 #8 Del Skrevet 2. november 2005 *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 3. november 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 3. november 2005 ohh..endellliiig §! :grine2: *blush* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 4. november 2005 #10 Del Skrevet 4. november 2005 Hva kan jeg stå til tjeneste med, damer? :sjarmor: :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. november 2005 #11 Del Skrevet 4. november 2005 Med den holdningen tror jeg du skremmer flere enn du tiltrekker. Bilder i hodet av Dagens som går inn på et utested og roper: "Faen jeg er singel enda!" Enten så løper de mot deg, eller fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paradokset Skrevet 4. november 2005 #12 Del Skrevet 4. november 2005 Enten så løper de mot deg, eller fra deg. ← Ja, du kan jo se hvem som stiller seg til "tjeneste" her i alle fall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 4. november 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 4. november 2005 hehehe...!! ikkesant!! Men det er faktisk ikke sånn at jeg IKKE FÅR NAPP!! Har faktisk flere gutter som maser..og på byen er det nill problem..men det er ikke derfor jeg er der...problemet er mer at jeg ikke faller for noen....? Kanskje jeg har blitt syk i hodet.. hva er galt med skauta??? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. november 2005 #14 Del Skrevet 7. november 2005 hehehe...!! ikkesant!! Men det er faktisk ikke sånn at jeg IKKE FÅR NAPP!! Har faktisk flere gutter som maser..og på byen er det nill problem..men det er ikke derfor jeg er der...problemet er mer at jeg ikke faller for noen....? Kanskje jeg har blitt syk i hodet.. hva er galt med skauta??? hehe. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #15 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg er heller ikke interessert i noen nå. Var morsommere før, da kunne jeg ha kanskje fem stykker på medlinger osv., sånne jeg var betatt av og som jeg visste det kunne bli noe med. Men da var jeg ikke interessert i noe seriøst. Nå liker jeg ingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. november 2005 #16 Del Skrevet 7. november 2005 Er det noe galt med meg? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pecado Skrevet 7. november 2005 #17 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg er og singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. november 2005 #18 Del Skrevet 7. november 2005 Er det noe galt med meg? :cry: ← Nei, du er ein frisk pust her inne!! Ikkje la nokre ta frå deg trua på det i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 8. november 2005 #19 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Attegløyma: Du er en vakker forglemmegei hvis stråler skinner utover landskapet og gir naturen nytt liv! Endret 8. november 2005 av Skauta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 8. november 2005 #20 Del Skrevet 8. november 2005 Takk :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå