Gå til innhold

Faaen jeg er singel

Dagensdiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prestekrage

Jeg også!!!

(oversetter i tilfelle en av irsk opprinnelse titter innom; she said "im single", i said; "Me too"!!!!)

Klem fra ei som hadde STORE intensjoner om å lese en bok og ta et glass vin denne lørdagskvelden.... Ble vist bare vin.. og litt mere enn ett glass.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

wooops; another glas (shit), well doesent mater, is no man here to se me anyhow!!!

Ps: eventuelle skrivefeil tilfaller ikke meg, men kveldens gode venn; en flaske rød....

hadde jeg hatt noen å dele den med hadde ikke faren for skrivefeil vært så tilstedeværende!!! (kan jo ikke la flasken stå åpen- risikerer å bli sur!!!)

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe gøy!

Skal la deg drinke og drikse i fred...for nå er det lalletid for meg..er helt død etter en heftig dag...på jobb.. !hehe. God natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for min del er det skikkelig katastrofe å ikke være keen på noen..forelsket u know ;) love love love..gjerne 15 samtidig..ehh!! krise og krise :) Føler bare det er på tide at Romeo dukke ropp! :ironi::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Med den holdningen tror jeg du skremmer flere enn du tiltrekker. :ler:

Bilder i hodet av Dagens som går inn på et utested og roper: "Faen jeg er singel enda!"

Enten så løper de mot deg, eller fra deg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...!! ikkesant!!

Men det er faktisk ikke sånn at jeg IKKE FÅR NAPP!! Har faktisk flere gutter som maser..og på byen er det nill problem..men det er ikke derfor jeg er der...problemet er mer at jeg ikke faller for noen....? :( Kanskje jeg har blitt syk i hodet..

hva er galt med skauta??? hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Sexy*Cat*
hehehe...!! ikkesant!!

Men det er faktisk ikke sånn at jeg IKKE FÅR NAPP!! Har faktisk flere gutter som maser..og på byen er det nill problem..men det er ikke derfor jeg er der...problemet er mer at jeg ikke faller for noen....? :( Kanskje jeg har blitt syk i hodet..

hva er galt med skauta??? hehe.

:ler::forvirret::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke interessert i noen nå. Var morsommere før, da kunne jeg ha kanskje fem stykker på medlinger osv., sånne jeg var betatt av og som jeg visste det kunne bli noe med. Men da var jeg ikke interessert i noe seriøst. Nå liker jeg ingen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Attegløyma: :kyss:

Du er en vakker forglemmegei hvis stråler skinner utover landskapet og gir naturen nytt liv!

:dagens-rose:

Endret av Skauta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...