Gå til innhold

Hva tenker du om en som er 30 år og aldri har vert i et forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om en som er 30 år og aldri har vert i et forhold?

Anonymkode: e55b9...21a

AnonymBruker
Skrevet

Tenkt det var litt spesielt. 

Anonymkode: f6b12...822

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det kan være forskjellige grunner til det. 

Jeg selv er 26 år og kun hatt et seriøst forhold, som varte kun i ett år. Om folk skulle ha dømt meg på grunn av det, uten å vite min historie, så hadde det ikke vær så veldig hyggelig. Man bør alltid være forsiktig med å dømme, da man ikke vet hva folk har gått gjennom. 

Selvfølgelig er det tilfeller hvor de som aldri har hatt kjæreste faktisk har kanskje hatt egenskaper som ikke er positive for noen å omgås med. Men dette gjelder ikke alle. 

Jeg har selv holdt på med mange, og har gått gjennom mye negativt med gutter som har fått meg den dag i dag til å ha høye krav og forvente respekt, noe jeg ikke gjorde før. Jeg var også mer "på utkikk" etter kjæreste før enn det jeg er i dag. I dag er jeg nærmest ikke interessert i å skaffe meg kjæreste, da jeg har begynt å fokusere fullt på meg selv, noe jeg ikke gjorde før. 

Andre har sitt å streve med, eller at de rett og slett fokuserer så mye på seg selv at de verken har tid eller orker å skaffe seg noen. Mange utrolige brae mennesker sitter i sine 30 år og har aldri hatt en kjæreste de heller. Jeg personlig har opplevd stadig at de rundt meg som alltid skaffer seg noen, alltid får noen er som regel de som aldri klarer å være alene, alltid vil ha noen til å "være der" for de, er ekstremt gode til å "manipulere" folk til å være der for de, eller at de rett og slett har en tankegang på at de alltid skal ha noen ved sin side (uansett hvem). Har alltid opplevd at disse er de som har de mest laveste kriteriene for å få seg kjæreste. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men det er det jeg har opplevd i alle fall. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du forteller. Tenker egentlig generelt lite kver det.

Jeg kjenner mange på 30 som aldri har vært i et forhold, men de har fokusert på karriere, reist mye og livet har bare ikke falt seg slik. De er oppegående, jobber, er fornuftige mennesker og kjærligheten har bare ikke truffet ennå. De drar på date, er med venner, og finner seg nye hobbyer. De lever livene sine uavhengig av om de finner noen og er lykkelige i seg selv.

Jeg har en kompis som er mer opptatt av og syns synd på seg selv fordi han er singel, og han får følgende heller ikke napp når han legger ut på date om hvor synd det er på han, at det har ødelagt livet hans, at han ikke klarer å jobbe fordi livet ikke har blitt som han ønsket osv. 

Hvem av de to er du? 

Anonymkode: 2e234...4fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 29 da jeg fikk mitt første forhold. For meg var det litt spesielt, fordi jeg var lesbisk og ikke forsto det før jeg var over 20. Så datet jeg mye, men det var ofte mer seriøst for meg enn dem. Ble ofte dumpa før det ble til et forhold.

Jeg var veldig klar for å få kjæreste, nå har jeg vært sammen med min første og eneste i 12 år.

Så det kan jo komme fra usikkerhet og uflaks, ikke at man er umulig å leve med eller ikke vil forplikte seg.

Anonymkode: 3f0b7...d38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Det snakkes ikke så mye om det, siden kvinner kan være ekstremt fordomsfulle angående det der (de liker ord som spesielt, skeptisk, rødt flagg), men uvanlig er det definitivt ikke. Har mange venner på 30-40 som aldri har hatt kjæreste. Noen ganger er det åpenbare grunner, men ofte er det bare en kombinasjon av uflaks og sjenerthet.

Anonymkode: f8121...c3c

AnonymBruker
Skrevet

"Hva tenker du om..."
Denne måten å stille spørsmål på, er så blæh! Hva skal man tenke om en sak hvor man får så lite informasjon? Det gir kun rom for masse fordommer, spekulasjoner, og scenarier uten rot i virkeligheten.

Hvorfor er det et problem for deg at dette mennesket ikke har vært i et forhold i løpet av sine 30 år på jorda, TS? 

Anonymkode: 0bcf6...a9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er helt normalt. Det snakkes ikke så mye om det, siden kvinner kan være ekstremt fordomsfulle angående det der (de liker ord som spesielt, skeptisk, rødt flagg), men uvanlig er det definitivt ikke. Har mange venner på 30-40 som aldri har hatt kjæreste. Noen ganger er det åpenbare grunner, men ofte er det bare en kombinasjon av uflaks og sjenerthet.

Anonymkode: f8121...c3c

Helt normalt er det vel ikke. 

30-åring som aldri har hatt kjæreste, men datet og hatt sex er ikke det samme som 30 år gammel jomfru som aldri har vært på date 

Anonymkode: 8c2f5...661

Skrevet

Man må ikke være i ett forhold. Hverken som 20, 30, 40 eller 50. Man klarer seg da fint alene om man vil.

Er det derimot for at vedkommende ikke vet å oppføre seg men ønsker å være i ett forhold så er det bare leit.

Skrevet

kjenner flere på rundt 30 som aldri har vært i forhold. Kjæresten min og jeg er hverandres første forhold, vi var 29 og 32 da vi traff hverandre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...