Kvalitet Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Jeg skal lage suppe og i oppskriften står det 1 liter kyllingkraft. Tenkte å kjøpe Jacobs utvalgte som er 250 ml konsentrert kraft. Skal dette blandes med vann? I tilfelle, hva er blandings forholdet?
KatteLatte Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Tror ikke den skal blandes ut. Det står «klar til bruk».
MarianneE Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 De skal ikke blandes ut, men brukes som de er
Kvalitet Skrevet 13. mars 2022 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2022 KatteLatte skrev (Akkurat nå): Tror ikke den skal blandes ut. Det står «klar til bruk». Hmmm da må jeg altså kjøpe 4 pk med 250 ml for å få en liter.. det hørtes dyrt ut. Håper du tar feil, men du gjør nok ikke det🙈🙈
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 Kraften er redusert/ innkokt, og du kan fint klare deg med pakken du har + vann. Anonymkode: e84d1...a67 2
Frøkenfryden Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 Bruker aldri mer enn en sånn pakke i suppe til 4. Maks 2. alltid litt vann i også. Som oftest bruker jeg vann og buljongterning og litt fløte i supper og syns de blir knall likevel.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 Hadde maks brukt 2 Anonymkode: c76c8...979 1
Brunhilde Skrevet 13. mars 2022 #8 Skrevet 13. mars 2022 Og jeg hadde glatt valgt kyllingbuljingterning i stedet for den dyre kraften, spesielt til suppe hvor det ofte er mange andre ingredienser som også gir god smak. Fonden fra Jacobs bruker jeg ofte til sauser. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #9 Skrevet 13. mars 2022 Brunhilde skrev (30 minutter siden): Og jeg hadde glatt valgt kyllingbuljingterning i stedet for den dyre kraften, spesielt til suppe hvor det ofte er mange andre ingredienser som også gir god smak. Fonden fra Jacobs bruker jeg ofte til sauser. Det er ikke snakk om fond fra Jacobs, men kraft. Det er ikke det samme. Dessuten er den bemerkelsesverdig billig kvaliteten tatt i betraktning. Og dertil har TS allerede kjøpt den, så jeg tipper hun har råd (i hvert fall så lenge hun ikke trenger å kjøpe tre pakker til, noe hun altså ikke gjør). Anonymkode: e84d1...a67 1
Brunhilde Skrevet 13. mars 2022 #10 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke snakk om fond fra Jacobs, men kraft. Det er ikke det samme. Dessuten er den bemerkelsesverdig billig kvaliteten tatt i betraktning. Og dertil har TS allerede kjøpt den, så jeg tipper hun har råd (i hvert fall så lenge hun ikke trenger å kjøpe tre pakker til, noe hun altså ikke gjør). Anonymkode: e84d1...a67 Oi, så sint du var, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå