Nuida Skrevet 13. mars 2022 #1 Del Skrevet 13. mars 2022 Kan noen spå meg? Både hvordan jeg har det nå og hvordan fremtiden i nærmeste 5år vil bli? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mars 2022 #2 Del Skrevet 13. mars 2022 De vil bli bra. Gå og legg deg så blir morgendagen også fabelaktig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 13. mars 2022 #3 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) Nuida skrev (7 minutter siden): Kan noen spå meg? Både hvordan jeg har det nå og hvordan fremtiden i nærmeste 5år vil bli? 🥰 Du kan jo prøve en slik (beklager tullesvar) https://www.klikk.no/foreldre/barn/aktiviteter-for-barn/hvordan-lage-spa-2545453 Endret 13. mars 2022 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 16. mars 2022 #4 Del Skrevet 16. mars 2022 Dette er mammuk lek. Jeg har gjort og gjør dette spiritual tingen 😉 Manhukene til faren min sine mammuker på ryggen til mammuk manhuksa…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Del Skrevet 16. mars 2022 Conal skrev (1 minutt siden): Dette er mammuk lek. Jeg har gjort og gjør dette spiritual tingen 😉 Manhukene til faren min sine mammuker på ryggen til mammuk manhuksa…. Så du vil anbefale TS å gjøre det samme, altså? Anonymkode: 36572...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Del Skrevet 16. mars 2022 Hørt om å leve i nuet? Det er jo selvsagt ingen som kan vite det... Anonymkode: 643a8...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 16. mars 2022 #7 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du vil anbefale TS å gjøre det samme, altså? Anonymkode: 36572...fb0 Yeah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå