AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Jeg er en sterk person. med sterk personlighet og det meste preller av på meg, jeg har hatt en samboer en stund , som ikke er i arbeid. jeg har merket den siste tiden at dyrene mine (2 katter og en hund) som alltid har vært trygg holder seg borte og går bort når samboeren min nærmer seg, plasser hvor de alltid har oppholdt seg, trekker de seg unna (de er alltid på kjøkkenet når jeg lager mat, for da får de en godbit) samboer mener jeg ikke får kjøpe,eller lage mat for han mener jeg ikke kan noen av delene, videre får jeg ikke rydde,vaske klær eller hus for han mener jeg ikke gjør det rett, lager jeg mat eller handler får jeg alltid tilbakemelding at maten ikke smaker godt,eller jeg ikke har handlet noe han liker, eller så er det feil. Jeg har forsøkt i lang tid å få han i arbeid, da jeg ikke vil være eneforsørger men han har alltid en unnskyldning for å ikke søke. i min mening kan han like gjerne plukke småstein for å få lønn, men han vil ha en stor jobb (han har ingen utdannelse, å klarer aldri å holde en jobb). oppdaget her om dagen at jeg er gravid, mannen min er ikke en god person og jeg ønsker ut, hadde han hatt et snev av empati hadde jeg jobbet for at dette kunne vare, men har aldri funnet det. Tror ikke han vil bli en god far da jeg tror at han vil bruke all sin våkne tid på å spille spill, og når han ikke spiller vil han sove slik han gjør nå, som vil gjør at jeg å min familie vil ha alt ansvaret for barnet som vil komme. Forstå meg rett, jeg er veldig gald for barnet og vil ha god hjelp, men tror ikke samboer vil føle det slik da barn tar mye tid å han burde ikke spille når barnet er her Anonymkode: 39cdc...272
Miranda Bailey Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Dette er ikke en mann å holde på og absolutt ikke en mann å få barn med. Hvordan er dine tanker og følelser rundt abort, er det helt uaktuelt?
Tøvftta Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Her burde du forlate forholdet uansett. Du kan ikke ta deg av en voksen baby i tillegg. Og måten han oppfører seg på er direkte ufyselig. Enten har han sterke psykotiske trekk eller så er han det. Jeg klarer ikke ‘mannfolk’ som oppfører seg så dritt og at du har holdt ut til nå er jaggu godt gjort. Bare å avslutte samboerskapet før han får sagt flere stygge ting til deg. Og du, sørg for å få mest av barneomsorgen. Det høres ikke ut som det der er en mann som kan ta seg av noe som helst. Lykke til 💓 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 Fra en mamma som er alene med barn: Det går helt fint. Skaff deg et hjem nær familien din, og be dem om hjelp når du trenger det. Legg din sjel i å oppdra et godt menneske. Du klarer dette! Masse lykke til ❤️ Anonymkode: 514f0...47f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 abort er helt uaktuelt, men ønsker ikke at far får godkjenne seg farskap, bare for han kan finne på ganske mange løgner bare for å få bidrag om han vinner farskapsaken, å han vil prøve. ikke for at han vil ha det ansvaret, for tror ikke han vet hva det innebærer, men for han vil det være en god løsning da jeg tjener ganske bra og måtte da betale barnebidrag, for barnet vil det være det beste med far ukjent. barnet vil uansett ha fler flotte farsfiguerer og vil ha en bra barndom Anonymkode: 39cdc...272 1
Tøvftta Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): abort er helt uaktuelt, men ønsker ikke at far får godkjenne seg farskap, bare for han kan finne på ganske mange løgner bare for å få bidrag om han vinner farskapsaken, å han vil prøve. ikke for at han vil ha det ansvaret, for tror ikke han vet hva det innebærer, men for han vil det være en god løsning da jeg tjener ganske bra og måtte da betale barnebidrag, for barnet vil det være det beste med far ukjent. barnet vil uansett ha fler flotte farsfiguerer og vil ha en bra barndom Anonymkode: 39cdc...272 Bra du velger å gjøre det sånn. Noen egner seg rett og slett ikke som omsorgsperson (far) uansett, spesielt når det er så ille. Flytter du til ett annet sted snarest?
anonymbruker2312 Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 Dette høres ut som en ekstremt negativ person, på alle punkt i livet sitt. Kan ikke se for meg hvor enda vanskeligere det kommer til å bli med et barn involvert i livet. Dump han og finn deg noen bedre, til fordel for deg selv og barnet ditt i fremtiden. Det kommer ingenting godt ut av at barnet skal vokse opp i et slikt hjem, med en far som er såpass vanskelig. Det vil bli skapt flere problemer. Anbefaler deg virkelig om å forlate han. Når han behandler deg slik, hvordan tror du han kommer til å behandle deg foran barnet ditt, og ikke minst hans barn selv. Toxic behavior.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #8 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): abort er helt uaktuelt, men ønsker ikke at far får godkjenne seg farskap, bare for han kan finne på ganske mange løgner bare for å få bidrag om han vinner farskapsaken, å han vil prøve. ikke for at han vil ha det ansvaret, for tror ikke han vet hva det innebærer, men for han vil det være en god løsning da jeg tjener ganske bra og måtte da betale barnebidrag, for barnet vil det være det beste med far ukjent. barnet vil uansett ha fler flotte farsfiguerer og vil ha en bra barndom Anonymkode: 39cdc...272 Far kan melde seg som far etter fødsel og be om at det blir tatt DNA-prøve for å bevise at det er hans barn. Det som vanligvis skjer når et ugift par som ikke lenger er sammen, får barn, er at mor har hovedromsorg de første årene og far kommer på besøk, deretter helgepappa-opplegg og evt 50/50. For at far skal få den daglige omsorgen, må han bevise at du er en dårlig mor eller har store problemer med rus, psyke eller økonomi. Anonymkode: f7c69...5e5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #9 Skrevet 13. mars 2022 Virker som han har sterk kontroll over deg og sterke psykopatiske trekk. Han vil ikke at du skal lage mat, rydde eller handle. Han får viljen sin, gjør han ikke? Og du bor fortsatt med han? Hvorfor? Fordi han har kontroll over deg. Når du føder barnet, så blir han far enten du vil det eller ei, og det blir minst 18 års helvete for deg og barnet. Både økonomisk og psykisk og kanskje også fysisk. Anonymkode: dbc3b...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå