AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #1 Skrevet 13. mars 2022 Har noen av dere benyttet seg av dette? Jeg kjøpte et kjøleskap på Power for et par uker siden, og det er for mye støy fra det, så jeg ønsker å benytte meg av angreretten. Om noen har erfaring med dette; hvordan blir det da med frakten av kjøleskapet tilbake til butikken? Ordner de at Bring henter kjøleskapet? Kostnadsfritt, eller evt til hvilken pris? Anonymkode: 7f18b...72f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 Du må selv ordne (og betale) for frakten tilbake og produktet må levers i originalemballasjen det kom i Anonymkode: 53bdf...b4a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må selv ordne (og betale) for frakten tilbake og produktet må levers i originalemballasjen det kom i Anonymkode: 53bdf...b4a Ok ang frakten, men at produktet skal leveres i originalemballasje? Jeg brukte litt tid på å bestemme meg ang hvilket kjøleskap jeg skulle ha, så butikkansatt sa jeg uansett hadde 60 dagers åpent kjøp. Neste tema var frakt, jeg betalte for både frakt og installasjon/utpakking, og butikkansatt sa ingenting om at emballasjen måtte tas vare på i tilfelle jeg ville benytte meg av angrefristen. Anonymkode: 7f18b...72f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ok ang frakten, men at produktet skal leveres i originalemballasje? Jeg brukte litt tid på å bestemme meg ang hvilket kjøleskap jeg skulle ha, så butikkansatt sa jeg uansett hadde 60 dagers åpent kjøp. Neste tema var frakt, jeg betalte for både frakt og installasjon/utpakking, og butikkansatt sa ingenting om at emballasjen måtte tas vare på i tilfelle jeg ville benytte meg av angrefristen. Anonymkode: 7f18b...72f Mulig at emballasjen ikke trengs på hvitevarer - hør med Power https://www.power.no/kundeservice/retur-og-aapent-kjoep/ Anonymkode: 53bdf...b4a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mulig at emballasjen ikke trengs på hvitevarer - hør med Power https://www.power.no/kundeservice/retur-og-aapent-kjoep/ Anonymkode: 53bdf...b4a Ja jeg skal selvsagt høre med power, lurte bare på andres erfaringer😊 Anonymkode: 7f18b...72f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja jeg skal selvsagt høre med power, lurte bare på andres erfaringer😊 Anonymkode: 7f18b...72f Mine erfaringer med åpent kjøp er å levere produktet i original emballasje. Anonymkode: 23eb3...068 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ok ang frakten, men at produktet skal leveres i originalemballasje? Jeg brukte litt tid på å bestemme meg ang hvilket kjøleskap jeg skulle ha, så butikkansatt sa jeg uansett hadde 60 dagers åpent kjøp. Neste tema var frakt, jeg betalte for både frakt og installasjon/utpakking, og butikkansatt sa ingenting om at emballasjen måtte tas vare på i tilfelle jeg ville benytte meg av angrefristen. Anonymkode: 7f18b...72f Det kan være greit å lese seg litt opp selv også, det er ikke alt de informerer om. Jeg har ikke levert tilbake hvitevarer, men har alltid måttet levert tilbake i originalemballasjen. Anonymkode: 05a2b...8e2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #8 Skrevet 13. mars 2022 Jeg har benyttet meg av 60 dagers åpent kjøp, og emballasje har aldri vært et problem. Du tar kontakt med butikken og sier at du vil benytte deg av fornøydgarantien din. Så lenge varen er hel og resalgbar, så tar de imot. Anonymkode: be241...65f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå