AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Eller forteller du det aldri at du har konto her? Synes det er litt flaut å være aktiv her, skal jeg være ærlig. Tror en del menn kan ha fordommer mot KG, virker som de fleste har hørt om forumet. Var også på standup show en gang, med han programlederen på Nytt På Nytt, og han gjorde narr av KG på scenen. Folk lo så de grein. Anonymkode: 192f1...364 2
AttilaTheHun Skrevet 13. mars 2022 #2 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eller forteller du det aldri at du har konto her? Synes det er litt flaut å være aktiv her, skal jeg være ærlig. Tror en del menn kan ha fordommer mot KG, virker som de fleste har hørt om forumet. Var også på standup show en gang, med han programlederen på Nytt På Nytt, og han gjorde narr av KG på scenen. Folk lo så de grein. Anonymkode: 192f1...364 Irrelevant info hvis du spør meg. Må han vite alt du driver med på nettet? 15 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Aldri tenkt over. So 'big deal' er det ikke. Er ikke flau for å si det, men er det relevant for han å vite? Anonymkode: 4fc9a...3f7 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 Det er min største hemmelighet. Anonymkode: f760d...5b2 8 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 Som om du sidestiller det med å opplyse om en kjønnssykdom Anonymkode: 4fc9a...3f7 4
Gjest loveli Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 Mannen vet at jeg er her. I nytt forhold ville jeg ikke vært flau for å si at jeg har konto her ganske tidlig, det er av og til lættis ting som skrives her og enkelte er gale i hodet. Men at jeg skriver når jeg kjeder meg eller når jeg trenger en time out trenger ikke en ny person å få vite før det har gått en stund... Litt fordi jeg vil ha dette som et fristed. Hadde taklet det dårlig med spørmål som "hvilken tråd skriver du i nå? Hva skriver du der da?" osv. Spør aldri mannen hva han driver med på mobilen heller. Vi deler det vi vil dele.
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 Det må hun fanden meg aldri få vite. Om fruen visste at jeg hadde bruker på KG så hadde ting blitt bad. 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #8 Skrevet 13. mars 2022 SidFernwilter skrev (3 minutter siden): Det må hun fanden meg aldri få vite. Om fruen visste at jeg hadde bruker på KG så hadde ting blitt bad. Er det fra Ernie den figuren din? Lenge siden jeg har lest.. Anonymkode: 192f1...364
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #9 Skrevet 13. mars 2022 Trengte aldri fortelle det, vi møttes her. Anonymkode: c2a45...de3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #10 Skrevet 13. mars 2022 I mine forhold så finnes det ingen behov for å liste opp hvilke nettsteder man besøker, så den problemstillingen har ikke dukket opp så langt. Hilsen voksen mann. Anonymkode: 2e2f0...96f 2
TheHairyToothfairy Skrevet 13. mars 2022 #11 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det fra Ernie den figuren din? Lenge siden jeg har lest.. Anonymkode: 192f1...364 Yep, min rollemodell.
Gjest Adobyen Skrevet 13. mars 2022 #12 Skrevet 13. mars 2022 SidFernwilter skrev (14 minutter siden): Det må hun fanden meg aldri få vite. Om fruen visste at jeg hadde bruker på KG så hadde ting blitt bad.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #13 Skrevet 13. mars 2022 Kjæresten vet at jeg henger på kg. Faktisk tror jeg det gjør vårt bedre, fordi alt jeg er opptatt av på nett, er diskusjon. Ingen sexy mannfolk, hehe Anonymkode: 34277...bd9 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #14 Skrevet 13. mars 2022 Kjæresten min vet at jeg kikker innom forumet, for det ser han pc'en innimellom når jeg har KG oppe i en annen fane. Men det er så flaut. Tenker det må være ekstra flaut om man er av dem som skriver disse laaange svarene i samliv, familie, politikk. Og gjerne i en sånn gneldrete bezzerwizzer tone. TENK om din kjæreste fant en av disse innleggene dine der du skrev noe slikt?? Det du rett og slett var et av de mange rasshølene som er her?? Selv er jeg i grunn bare aktiv på hudpleie, trening, helse forumene. Men det er fortsatt sykt flaut. Kommer aldri til å fortelle NOEN at jeg henger her. For la oss være ærlige: på mange måter er dette et gneldre-kjærring forum. Anonymkode: 6e828...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #15 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var også på standup show en gang, med han programlederen på Nytt På Nytt Og likevel er det KG du er flau over? Anonymkode: a5adb...dc4 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #16 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trengte aldri fortelle det, vi møttes her. Anonymkode: c2a45...de3 Samme her. Anonymkode: a5adb...dc4 1
Tøvftta Skrevet 13. mars 2022 #17 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjæresten min vet at jeg kikker innom forumet, for det ser han pc'en innimellom når jeg har KG oppe i en annen fane. Men det er så flaut. Tenker det må være ekstra flaut om man er av dem som skriver disse laaange svarene i samliv, familie, politikk. Og gjerne i en sånn gneldrete bezzerwizzer tone. TENK om din kjæreste fant en av disse innleggene dine der du skrev noe slikt?? Det du rett og slett var et av de mange rasshølene som er her?? Selv er jeg i grunn bare aktiv på hudpleie, trening, helse forumene. Men det er fortsatt sykt flaut. Kommer aldri til å fortelle NOEN at jeg henger her. For la oss være ærlige: på mange måter er dette et gneldre-kjærring forum. Anonymkode: 6e828...5dc Min kjæreste hadde lurt på om jeg var tilbakestående hadde han sett alt jeg har skrevet 😂 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #18 Skrevet 13. mars 2022 Må han vite hva du gjør på nettet? Spooky! Anonymkode: e9696...8d7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #19 Skrevet 13. mars 2022 Har opptil flere ganger ledd av KG sammen med jenter jeg har truffet. De synes som regel bare det er gøy at noen troller litt her inne siden jeg tror de fleste oppegående jenter ser litt ned på aktiviteten her inne 🙂 Anonymkode: 91955...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #20 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjæresten min vet at jeg kikker innom forumet, for det ser han pc'en innimellom når jeg har KG oppe i en annen fane. Men det er så flaut. Tenker det må være ekstra flaut om man er av dem som skriver disse laaange svarene i samliv, familie, politikk. Og gjerne i en sånn gneldrete bezzerwizzer tone. TENK om din kjæreste fant en av disse innleggene dine der du skrev noe slikt?? Det du rett og slett var et av de mange rasshølene som er her?? Selv er jeg i grunn bare aktiv på hudpleie, trening, helse forumene. Men det er fortsatt sykt flaut. Kommer aldri til å fortelle NOEN at jeg henger her. For la oss være ærlige: på mange måter er dette et gneldre-kjærring forum. Anonymkode: 6e828...5dc .. og hvordan fant du så denne tråden? Hvorfor kan ikke folk bare si det som det er, til og med anonymt?? Anonymkode: ec6c1...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå