Gjest gjest123 Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 tips til unike, spesielle og gaver m betydning mottas m takk
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #3 Skrevet 29. oktober 2005 Til den som har alt og litt til kan kanskje spekemat være noe.
fluesopp Skrevet 29. oktober 2005 #4 Skrevet 29. oktober 2005 Noe du selv har laget. Og hvis det er til personer som har alt kan det være fint med et glass hjemmelagede karameller eller marsipan kuler du har dyppet i sjokolade. Dette er gaver som ofte faller i smak hos mottakeren. Og siden dem han spise opp gaven så blir den ikke gjemt bort i lag med den stygge lyse staken og det femte sette med salt og pepper bøsser. Det er ikke så vanskelig å lage og det blir veldig personlige gaver. Det er ikke noe du plukket ut på nille, på lille julaften.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #5 Skrevet 31. oktober 2005 mottagerne er bla noen veldig gode venner og mannen i mitt liv. he he
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2005 #6 Skrevet 31. oktober 2005 Det trenger jo ikke å være spisbart... Tror jeg heller vil anbefale opplevelser.. Til mannen din:Konsertbilletter, helgetur på en fjellheim, en dag på rudskogen (det er vel litt dyrt..), helgetur til london/praha osv trenger ikke koste så mye.. Til andre: teaterbilletter / kinobilletter, smykker du har laget selv (enkelt å lage selv - og det blir veldig flott).. Sikkert mange ting man kan gi, men akkurat mat og spekemat er vel litt kjedelig å få.. Det er litt mer typisk gave til kontakter i arbeidslivet..
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2005 #7 Skrevet 10. november 2005 Hva med å kikke litt her: www.unikegaver.no, her fant jeg gaver til hele familien!
Gjest Sabia Skrevet 10. november 2005 #8 Skrevet 10. november 2005 En kurv med masse godt i - tilpasset mottakeren er alltid populært. Feks Kaffe, kaffesirup, kaffekopper. Blader om noe vedk liker. Godteri. CD, DVD. Kroppsprodukter som deo, kremer, etc. Masse småting i en kurv er alltid gøy å få!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå