AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Hva ville du gjort? Anonymkode: e995e...3be
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Jeg studerte juss og hatet det. Studiet er for de som elsker å lese og skrive. Selv syntes jeg det var utrolig tørt og man måtte lære om alle mulige rettsområder selv om man kanskje kun hadde interesse for noen få. Tenkte også over om jeg ønsket å bruke resten av arbeidslivet mitt til å lese og skrive dokumenter. Svaret var nei. Byttet til siviløkonom og trives godt. Anonymkode: 3afd6...41e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg studerte juss og hatet det. Studiet er for de som elsker å lese og skrive. Selv syntes jeg det var utrolig tørt og man måtte lære om alle mulige rettsområder selv om man kanskje kun hadde interesse for noen få. Tenkte også over om jeg ønsket å bruke resten av arbeidslivet mitt til å lese og skrive dokumenter. Svaret var nei. Byttet til siviløkonom og trives godt. Anonymkode: 3afd6...41e Hva jobber du som nå da? Anonymkode: e995e...3be
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 Det er to utdanninger som begge har relativt dårlige fremtidsutsikter. Anonymkode: bdace...ee1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er to utdanninger som begge har relativt dårlige fremtidsutsikter. Anonymkode: bdace...ee1 Kunne du gått litt i mer dybden om hvorfor du mener siviløkonom har dårlig fremtidsutsikt? Jeg er bare litt nysgjerrig Anonymkode: c8641...97f 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kunne du gått litt i mer dybden om hvorfor du mener siviløkonom har dårlig fremtidsutsikt? Jeg er bare litt nysgjerrig Anonymkode: c8641...97f Jeg vil tro at både juss og økonomi er gode valg for fremtiden. Anonymkode: e995e...3be 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Skrevet 13. mars 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil tro at både juss og økonomi er gode valg for fremtiden. Anonymkode: e995e...3be Ja, og spesielt økonomer fra NHH. De får vel alltids relevant jobb. Anonymkode: b52f0...3c2
Gjest Albbas Skrevet 13. mars 2022 #8 Skrevet 13. mars 2022 Det er to vidt forskjellige fagområder, så her er det jo umulig å si noe som helst uten å vite mer om deg. 😅 Begge gir varierte jobbmuligheter i fremtiden, men innen ganske ulike områder.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #9 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva jobber du som nå da? Anonymkode: e995e...3be Jeg jobber ikke, jeg studerer fortsatt. Men trives langt bedre med studiene. Man kan få svært mange forskjellige jobber med utdannelsen, men mitt mål er å jobbe innen finans. Både for pengenes skyld og fordi jeg synes finans er interessant. Anonymkode: 3afd6...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå