Pbrina Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg bruker en Word-mal som har en sidenummerering på hver side utenom førstesiden, den er justert til å stå oppe på siden og ytterst i hjørnet, i tillegg til at det er en "linje" (altså masse underscore) mellom sidetall og resten av teksten. Jeg behøver at noen sider i starten er helt blank, og har prøvd med inndelingsskift(de 3 første partallssidenen skal være helt blanke). Men når jeg jeg da vil at sidetallene skal vises på partallssidene igjen, så finner jeg ikke ut hvordan jeg skal få samme format/samme topptekst som resten av dokumentet har? På den andre siden, får jeg bare tak i en Adobe Acrobat, så kan man vel sette inn blanke sider der, siden jeg likevel skal gjøre Word-dokumentet om til en pdf? Fins det en "sett inn tom side"-knapp der, vet noen?
Gjest Lea Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Du kan sette inn tomme sider i Acrobat, ja.
Pbrina Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Ah, perfekt, da gjør jeg det heller. Takk! Endret 29. oktober 2005 av Pbrina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå