Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi har vært sammen med typen sin i ca 3 år og vi har bodd ganske langt unna hverandre en god stund. De har hatt et trøblete forhold, og jeg har ved flere anledninger sett venninna mi være utro når vi har vært ute på byen. Jeg vet at mange av deres krangler kommer av at han er mye sjalu. Jeg flyttet tilbake til vårt hjemsted i høst og til jul kom venninna mi og kjæresten hennes også. Jeg er singel og kom ofte på besøk for å spise middag, drikke vin eller bare en kaffe i ukedagene. De hadde kjøpt seg et stort hus og jeg kom også for å hjelpe til med å pusse opp.

Ved en anledning satt jeg i sofaen så kommer typen hennes, setter seg ved siden av meg og slenger beina over fanget mitt og ber om en fotmassasje, jeg tar han litt på beina og finner på en unnskyldning for å gå. En annen anledning kalte han meg for "kona" når vi var på butikken uten venninna mi. Så kom kvelden hvor jeg var på besøk som vanlig og vi hadde drukket ganske mye, venninna mi hadde gått og lagt seg og jeg satt oppe med han fordi jeg venta på en foodorda levering. Da skjer det at han kysser meg. Jeg blir ganske sur og går og legger meg. 

Mandagen etterpå hadde jeg fått korona, og på onsdagen får jeg mld av venninna hvor hun spør meg om jeg har kyssa typen hennes fordi nå hadde han også fått det. Jeg svarte nei på det spørsmålet (det var dumt). For nå tar hun aldri kontakt lenger. Mistenker at typen hennes har sagt at det var jeg som la ann på han. Grunnen til at jeg ikke sa noe var fordi jeg ikke ville skape noen flere  problemer mellom dem. Hjelp? 

Anonymkode: 7dd7d...e57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så når man får corona er det pga kyssing? 

Ville sett på dette som en god mulighet til å bli kvitt drama fra livet. 

Anonymkode: 87161...dbf

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er utro og han har kysset deg. Så bra at de nettopp har kjøpt hus sammen! Høres ut som at disse har mye problemer å stri med, og at det kan være lurt å ligge litt lavt. Ikke besøke dem så mye.

Kjipt hvis han beskylder deg for å ha kysset ham, og fristende da å fortelle hva som skjedde. Men du har ikke fortalt ham om hennes utroskap heller. Eller konfrontert henne med det? Så tror det er best å holde seg unna og la dem finne ut av det. 

Anonymkode: 92378...592

• Liker 2
Skrevet

Når hun spør deg rett ut om dere har kysset så kommer ikke dette spørsmålet fra rent gjetting, da alle vet at å bli smittet kan komme av å bare ta på samme ting/overflate som vedkommende har tatt på. Dette er noe gutten garantert har fortalt. 

Jeg tolker det slik at venninna di nå tror at du prøver å skjule det, nesten litt sånn at du og gutten skjuler at dere hadde et øyeblikk, men egentlig så sitter du jo og er «skremt» og irritert av situasjonen. Dette vet jo ikke hun, og derfor unngår hun deg nå. Sett deg selv i situasjonen - du hadde jo på en måte tenkt at venninna di nå lyger fordi hun vil skjule sannheten fordi de har noe på gang? Men det er jo ikke tilfellet. 

Jeg mener da at i stedet for å la de finne ut av det og ikke si noe, så bør du faktisk si noe. Men på en slik måte at du forklarer grunnen til hvorfor du valgte å lyve om det, samtidig som du poengterer at du ikke vil ha noe med deres relasjon å gjøre, men at du ville si ifra for samvittighetens skyld og for respekten. At du ikke vil bli blandet opp i det men at du kom frem til at det beste var å si ifra. 

På den måten gjør du det faktisk både lettere for deg selv og de, så slipper du å sitte og tenke «hva, hvis» og ha dårlig samvittighet. Få tyngden av skuldrene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Venninna mi har vært sammen med typen sin i ca 3 år og vi har bodd ganske langt unna hverandre en god stund. De har hatt et trøblete forhold, og jeg har ved flere anledninger sett venninna mi være utro når vi har vært ute på byen. Jeg vet at mange av deres krangler kommer av at han er mye sjalu. Jeg flyttet tilbake til vårt hjemsted i høst og til jul kom venninna mi og kjæresten hennes også. Jeg er singel og kom ofte på besøk for å spise middag, drikke vin eller bare en kaffe i ukedagene. De hadde kjøpt seg et stort hus og jeg kom også for å hjelpe til med å pusse opp.

Ved en anledning satt jeg i sofaen så kommer typen hennes, setter seg ved siden av meg og slenger beina over fanget mitt og ber om en fotmassasje, jeg tar han litt på beina og finner på en unnskyldning for å gå. En annen anledning kalte han meg for "kona" når vi var på butikken uten venninna mi. Så kom kvelden hvor jeg var på besøk som vanlig og vi hadde drukket ganske mye, venninna mi hadde gått og lagt seg og jeg satt oppe med han fordi jeg venta på en foodorda levering. Da skjer det at han kysser meg. Jeg blir ganske sur og går og legger meg. 

Mandagen etterpå hadde jeg fått korona, og på onsdagen får jeg mld av venninna hvor hun spør meg om jeg har kyssa typen hennes fordi nå hadde han også fått det. Jeg svarte nei på det spørsmålet (det var dumt). For nå tar hun aldri kontakt lenger. Mistenker at typen hennes har sagt at det var jeg som la ann på han. Grunnen til at jeg ikke sa noe var fordi jeg ikke ville skape noen flere  problemer mellom dem. Hjelp? 

Anonymkode: 7dd7d...e57

Det er nok ikke slik. Du fikk en mulighet til å fortelle sannheten også løy du. Da har du valgt vekk vennskapet igjen og muligheten for å forsones. Løgn er det verste som finnes. 

Anonymkode: 499fc...f13

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor satte du ham ikke på plass da han kalte deg kona?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortsatte du å komme så mye på besøk, når han over tid har vist såpass "interesse" for deg? Her hadde jeg 100 % valgt å unngå å være alene med han. Jeg mener at du har lagt litt opp til dette.

Anonymkode: f2a49...d1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor fortsatte du å komme så mye på besøk, når han over tid har vist såpass "interesse" for deg? Her hadde jeg 100 % valgt å unngå å være alene med han. Jeg mener at du har lagt litt opp til dette.

Anonymkode: f2a49...d1c

Lagt opp til det``?`??

TS digger dette så innmari, det får henne til å føle seg bedre enn venninnen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...