Gå til innhold

OH ROBBIE....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:kyss:

:hjerter:

:kline:

:wow:

:ler:

Men jeg har jo min kjære sambo da :kys_2: :bryllup:

Skrevet

Jeg syns han ser utrent, slaskete, slapp å kjedelig ut jeg.

Gjest Catwoman
Skrevet

Fikk ikke sett i går, så jeg skal se reprisen i dag :)

Når i sendingen kommer Robbie sånn ca?

Skrevet

Å nei, det fikk jeg ikke sett. Jeg bare digger Robbie, han er yammi.......:hjerter: Hvis jeg hadde hatt sex med han hadde det ikke vært utroskap, dette har vi snakket om på fester. For tenk for en ære for min kjære å være sammen med ei som har hatt sex med Robbie :ironi:

Skrevet

Hehe... ja, jeg får også lov av sambo å kysse Robbie!! Sex med Robbie derimot... det har vi ikke snakket om... :sjenert: Men det tror jeg at jeg ville synes har vært å gå for langt... Kysse Robbie derimot - :sjarmor:

Robbie kom rett etter pausen med nyheter igår, ca. kl. 21.30. Ble litt skuffet over at han bare sang en sang (Tripping), men men... Også kastet han seg ut over publikum, spurte "Are you ready??", og stupte ut, også måtte de ta imot ham :) (Gjett hvem som hadde nektet å slippe :ler: ) Og en annen ting: Mens vi i Norge så nyhetene, fikk seerne i Sverige og Danmark se en dokumentar om Robbie :overrasket: Jeg trodde først det var en spøk, men jeg så det på programoversikten for dansk TV også (som vi ikke har på kabelen). Vi vil også se den :sur:

Tror jammen jeg skal få med meg reprisen selv :)

Skrevet

Ikke så verst fyr, og fine sanger. Men helt ærlig; han ser ikke nykter ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...