AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #21 Del Skrevet 7. mai 2022 SnartLærer skrev (21 minutter siden): Jeg likte hverken denne eller forrige sesong. Men de tidligere elsker jeg! Har nettopp lest boken som denne sesongen var basert på, og jeg hadde ikke den samme dystre ekle følelsen da. Det ble nesten en skrekkfilm denne sesongen, og det er ikke det jeg liker med Outlander. Dårlig manus denne gang, og veldig lite troverdighet i endel av historien. Jeg virkelig ELSKER Outlander! Både bøkene og serien! Jeg synes casten er super, og at de har klart å gjenskape magien fra bøkene er utrolig bra! Denne sesongen er ikke min favoritt heller, men man kan ikke like alt like godt. Jeg får fremdeles gåsehud av introen, og ser stadig episoder om igjen. At jeg ikke likte denne sesongen like godt, har hvertfall ikke med troverdighet å gjøre. Dette er tross alt en serie om tidsreise 😉 Anonymkode: bad61...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 7. mai 2022 #22 Del Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg virkelig ELSKER Outlander! Både bøkene og serien! Jeg synes casten er super, og at de har klart å gjenskape magien fra bøkene er utrolig bra! Denne sesongen er ikke min favoritt heller, men man kan ikke like alt like godt. Jeg får fremdeles gåsehud av introen, og ser stadig episoder om igjen. At jeg ikke likte denne sesongen like godt, har hvertfall ikke med troverdighet å gjøre. Dette er tross alt en serie om tidsreise 😉 Anonymkode: bad61...ab4 Jeg mener troverdigheten rundt det at det liksom er en morder og fingerkapper som går løs på the ridge, og ingen virker bekymret eller redd for det. Lizzie styrer på med sitt, alene i stallen og sent på kveld, og Brianna virker likeglad til. Reise avgårde og i godt humør, mens moren og faren er utstøtte og sliter i hverdagen. Vanskelig å forklare det helt, hvis du ikke helt ser det samme. Jeg mente selvfølgelig ikke troverdigheten rundt tidsreisen, da hadde det jo ikke vært noe poeng i å se på serien 😂 Jeg likte best de tre første sesongene, de er helt fantastiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #23 Del Skrevet 7. mai 2022 Denne sesongen ble jo veldig spesiell grunnet koronarestriksjoner og graviditet. Men jeg likte den likevel. For meg var s.01 og 02 best, likte ikke 3-4, s05 tok seg opp og jeg tror at s07 kommer bli drittbra!! Gleder meg masse! Blir spennende å se Willy som voksen og hva som skjer der. Jeg har ikke lest bøkene. Anonymkode: d4fec...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 7. mai 2022 #24 Del Skrevet 7. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 0.27): Det kommer to nye sesonger. Det har tatt tid pga korona bare. Anonymkode: b0627...ba2 Og fordi Caitriona Balfe har fått barn. Sesong 7 kommer ikke før høsten 23. Endret 7. mai 2022 av Adrenalina1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 7. mai 2022 #25 Del Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 18.40): Sesong 6 kommer på Netflix om et år. Viaplay har rettighetene. Sesong 6 startet forrige mandag, og det er totalt 8 episoder/mandager (kort sesong pga korona og at Caitriona var gravid). Sesong 7 skal visst kompensere, og blir hele 16 episoder 😍 Men det blir ei stund til, da, for de har ikke startet innspilling enda.. Anonymkode: bad61...ab4 Jo, de har startet innspillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #26 Del Skrevet 4. juni 2022 Elsker sesong 1 og slutten av sesongen 2. Finalen episoden Dragonfly in Amber er ett mesterverk. Liker sesong 3 godt jeg. Synes Jamie Fraser er ekstremt hot i den sesongen 🥵😍 Sesong 4 er helt ok. Stiller sesong 5 og 6 omtrent likt. Gleder meg til til sesong 7 👏 Håper på flere hotte sex scener i neste sesong slik de hadde i starten. 🤭 Anonymkode: 40f43...c33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #27 Del Skrevet 7. juni 2022 Hva slags serie er det? For Mye sex? Nakenhet? Da liker jeg den nok ikke. Vil se den men usikker. Hørt den er bra. Anonymkode: df5a2...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #28 Del Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva slags serie er det? For Mye sex? Nakenhet? Da liker jeg den nok ikke. Vil se den men usikker. Hørt den er bra. Anonymkode: df5a2...970 Jeg synes det er for lite sex 😜 Er en del sex i sesong 1. Anonymkode: 40f43...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #29 Del Skrevet 17. juni 2022 Jeg har bare sett sesong 1, og syns ikke det frister å se videre. Jeg håper jo sånn at Claire skulle komme seg HJEM til fremtiden, til mannen sin der. Dere som har sett lenger enn dette - skjer dette?? Kommer hun tilbake eller hun er stuck i fortiden?? Anonymkode: f3246...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #30 Del Skrevet 17. juni 2022 54 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har bare sett sesong 1, og syns ikke det frister å se videre. Jeg håper jo sånn at Claire skulle komme seg HJEM til fremtiden, til mannen sin der. Dere som har sett lenger enn dette - skjer dette?? Kommer hun tilbake eller hun er stuck i fortiden?? Anonymkode: f3246...40d Hun kommer tilbake, og tror Jamie er død og oppdrar datteren deres i fremtiden. Så finner hun ut at Jamie overlevde og reiser tilbake til fortiden mange år senere og gjenforenes med Jamie. Datteren reiser også etter senere. Anonymkode: 82c9f...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 17. juni 2022 #31 Del Skrevet 17. juni 2022 Kort sagt. Sex i hver episode. Drap i hver episode. Drama hele vegen. Har sett alt, litt skuffet over siste sesong. Fantastisk serie. Historisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 16. mai 2023 #32 Del Skrevet 16. mai 2023 Ny sesong av Outlander kommer snart., 👏🤩 Hvem gleder seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #33 Del Skrevet 16. mai 2023 Håper vi endelig får se Roger og Brianna tilbake i fremtiden. Synes det er litt lite fremdrift i serien med tanke på at det mest sannsynlig bare er en sesong igjen. Anonymkode: 82c9f...cb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2023 #34 Del Skrevet 16. mai 2023 Tja.. likte de første sesongene godt, men ikke de siste.. må jo se slutten og håper det tar seg opp. Noen som vet når og hvor ? Anonymkode: 4f0ac...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 31. mai 2023 #35 Del Skrevet 31. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 16.12): Tja.. likte de første sesongene godt, men ikke de siste.. må jo se slutten og håper det tar seg opp. Noen som vet når og hvor ? Anonymkode: 4f0ac...297 Har premiere 16 juni på Stars. Håper viaplay har den klar på lørdag til oss 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #36 Del Skrevet 1. juni 2023 Kommer de nye episodene til Netflix og vet noen i såfall når? Anonymkode: b0627...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2023 #37 Del Skrevet 2. juni 2023 Hinsides dårlig serie. Anonymkode: 511f9...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8. juni 2023 #38 Del Skrevet 8. juni 2023 Valyria83 skrev (På 31.5.2023 den 10.26): Har premiere 16 juni på Stars. Håper viaplay har den klar på lørdag til oss 😁 Gledings😁 17. juni på netflix✔️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #39 Del Skrevet 9. juni 2023 Bamseklemmer skrev (16 timer siden): Gledings😁 17. juni på netflix✔️ Ligger ikke de en sesong bak? Anonymkode: 4f0ac...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #40 Del Skrevet 9. juni 2023 Valyria83 skrev (På 31.5.2023 den 10.26): Har premiere 16 juni på Stars. Håper viaplay har den klar på lørdag til oss 😁 17 juni på viaplay Anonymkode: 4f0ac...297 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå