AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Del Skrevet 12. mars 2022 Forsøker å få tilgang til nye episoder av outlander. Har viaplay men får beskjed om å laste ned en itunes, men står fast. Hvordan få tilgang? Noen som vet? Anonymkode: 1dafc...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Del Skrevet 12. mars 2022 Det var rart... Jeg ELSKER Outlander og har ventet på ny sesong i 2 år nå. Så første episode på Viaplay mandag som var. Ingen problemer her🤔 Anonymkode: bad61...ab4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Del Skrevet 12. mars 2022 Sett alle sesongene. Den serien ble avsluttet for noen år siden. Anonymkode: 7ed50...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barem Skrevet 12. mars 2022 #4 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sett alle sesongene. Den serien ble avsluttet for noen år siden. Anonymkode: 7ed50...d75 Det ble den ikke! Sesong 6 kommer ut nå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Del Skrevet 12. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Sett alle sesongene. Den serien ble avsluttet for noen år siden. Anonymkode: 7ed50...d75 Ny sesong kom nå... Anonymkode: a6ef5...845 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #6 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sett alle sesongene. Den serien ble avsluttet for noen år siden. Anonymkode: 7ed50...d75 Det kommer to nye sesonger. Det har tatt tid pga korona bare. Anonymkode: b0627...ba2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #7 Del Skrevet 13. mars 2022 Kommer de nye sesongene på nettfliks? Anonymkode: 2908a...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #8 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer de nye sesongene på nettfliks? Anonymkode: 2908a...b94 Sesong 6 kommer på Netflix om et år. Viaplay har rettighetene. Sesong 6 startet forrige mandag, og det er totalt 8 episoder/mandager (kort sesong pga korona og at Caitriona var gravid). Sesong 7 skal visst kompensere, og blir hele 16 episoder 😍 Men det blir ei stund til, da, for de har ikke startet innspilling enda.. Anonymkode: bad61...ab4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #9 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Sesong 6 kommer på Netflix om et år. Viaplay har rettighetene. Sesong 6 startet forrige mandag, og det er totalt 8 episoder/mandager (kort sesong pga korona og at Caitriona var gravid). Sesong 7 skal visst kompensere, og blir hele 16 episoder 😍 Men det blir ei stund til, da, for de har ikke startet innspilling enda.. Anonymkode: bad61...ab4 Tusen takk for informasjon. Likte denne serien😊 Anonymkode: 2908a...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #10 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tusen takk for informasjon. Likte denne serien😊 Anonymkode: 2908a...b94 Bare hyggelig😊 Jeg oppdaget serien da de to første sesongene var kommet ut, og har vært hekta siden da😍 Anonymkode: bad61...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsa30 Skrevet 15. mars 2022 #11 Del Skrevet 15. mars 2022 Sikkert litt of topic, men prøver meg likevel. Jeg elsker Outlander og lurer på om dere har tips til noen serier i samme gate? Er så utrolig lenge å vente mellom episodene om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #12 Del Skrevet 15. mars 2022 vimsa30 skrev (1 time siden): Sikkert litt of topic, men prøver meg likevel. Jeg elsker Outlander og lurer på om dere har tips til noen serier i samme gate? Er så utrolig lenge å vente mellom episodene om dagen. Poldark synes jeg minner litt. Men med mindre sex og vold. Anonymkode: 40f43...c33 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsa30 Skrevet 15. mars 2022 #13 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Poldark synes jeg minner litt. Men med mindre sex og vold. Anonymkode: 40f43...c33 Takk ❤️, skal sjekke ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #14 Del Skrevet 16. mars 2022 Som en stor bok fan fra 90 tallet er denne serien helt forferdelig (samme med siste boken, Diana har mistet vett). HATER DET! Hvis du er en bok fan ikke se sesong 6, mange som er skikkelig irritert. Anonymkode: 2e8fa...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Del Skrevet 2. mai 2022 Nettopp ferdig med siste episoden. Denne sesongen ble litt kjedelig synes jeg, alt for mye om Christiene. Og vi fikk ikke en gang se hvem den fyren fra fremtiden var. Hele sesongen bar litt preg av at den ble kuttet midt i, og Brianna går tilsynelatende kjempelenge gravid. Men da blir kanskje neste desto bedre. Spoiler Gleder meg til å se Roger og Brianna flytte inn på Lallybroch i fremtiden. Håper også Jamie og Claires tur til Skottland kommer. Selv om det kanskje blir vanskelig hvis de ikke får med seg hun som spilte Jenny igjen. Hun spiller også en viktig rolle når Roger reiser til Lallybroch i fortiden. Anonymkode: 82c9f...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Del Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nettopp ferdig med siste episoden. Denne sesongen ble litt kjedelig synes jeg, alt for mye om Christiene. Og vi fikk ikke en gang se hvem den fyren fra fremtiden var. Hele sesongen bar litt preg av at den ble kuttet midt i, og Brianna går tilsynelatende kjempelenge gravid. Men da blir kanskje neste desto bedre. Skjul innhold Gleder meg til å se Roger og Brianna flytte inn på Lallybroch i fremtiden. Håper også Jamie og Claires tur til Skottland kommer. Selv om det kanskje blir vanskelig hvis de ikke får med seg hun som spilte Jenny igjen. Hun spiller også en viktig rolle når Roger reiser til Lallybroch i fortiden. Anonymkode: 82c9f...cb6 Enig! For en tøvsesong! Anonymkode: 0e46a...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #17 Del Skrevet 2. mai 2022 Jeg elsket denne sesongen jeg. Det eneste jeg ikke likte var Claire's eterbruk. Jamie og Claire er virkelig den beste kjærlighetshistorien jeg har sett på tv. Elsker å se hvordan forholdet deres utvikler seg og holder seg sterkt til tross for at årene går❤️ Anonymkode: a9a7f...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #18 Del Skrevet 3. mai 2022 Det ble jo en litt forkortet sesong pga pandemien, og produsentene sier jo at sesong 7, som allerede er under innspilling skal bli mer utfyllende med sine 16(!) episoder. Sesong 7 er ventet å komme på slutten av dette året eller tidlig neste år🥳 Anonymkode: f63e1...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 7. mai 2022 #19 Del Skrevet 7. mai 2022 Jeg likte hverken denne eller forrige sesong. Men de tidligere elsker jeg! Har nettopp lest boken som denne sesongen var basert på, og jeg hadde ikke den samme dystre ekle følelsen da. Det ble nesten en skrekkfilm denne sesongen, og det er ikke det jeg liker med Outlander. Dårlig manus denne gang, og veldig lite troverdighet i endel av historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissWoodville Skrevet 7. mai 2022 #20 Del Skrevet 7. mai 2022 vimsa30 skrev (På 15.3.2022 den 18.55): Sikkert litt of topic, men prøver meg likevel. Jeg elsker Outlander og lurer på om dere har tips til noen serier i samme gate? Er så utrolig lenge å vente mellom episodene om dagen. Jeg kan anbefale the White queen og the White princess, evt og the spanish princess. Er ikke helt det samme, men er veldig spennende historiske dramaer de og. Barbarians på Netflix er og utrolig spennende. Historisk drama det og, men fra romertiden. Gleder meg vilt til andre sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå