Gå til innhold

Fikk spørsmål om hvilken kroppstype kjæresten min har..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor normalt er det å spørre om slik? 😅 traff tilfeldigvis en tidligere kompis i byen i går og så begynner vi å prate da vi skal ta samme trikk. Så spør han hvordan det går med mannen jeg datet, så sier jeg at vi nå er sammen. Så begynner han å spørre hvordan kroppen hans er. Jeg ble klein, og sa at han var kompakt bygget. Så fortsetter han å spørre om han er veltrent eller om han er overvektig 🤣

Anonymkode: 33262...eed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor henger du deg opp i det? Jeg forstår ikke hensikten med spørsmålet ditt ...

Hadde jeg vært mann og hørt at min kjæreste gadde sagt det om meg, hadde jeg tolket det som om hun var dypt flau over meg og indirekte sa til kompisen at hun var på jakt etter noe bedre. 

Hva med å svare at det er irrelevant, hvis det er det, og nevne noe du liker med han?

Anonymkode: 5da92...c70

• Liker 1
Skrevet

Ingen har noensinne spurt meg om hvordan kroppen til kjæresten min ser ut, men hadde noen spurt hadde jeg nok svart noe så lite utleverende som «han er veldig fin», for så å bytte tema. 

• Liker 1
Skrevet

Veldig rart spørsmål… han kompisen din ville vel vite om han hadde en konkurrent når det gjelder kropp sikkert. Men hva har det med han å gjøre.. Skikkelig teit. 

Jeg hadde nok bare flirt og sagt hva for noe rart spørsmål er dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor normalt er det å spørre om slik? 😅 traff tilfeldigvis en tidligere kompis i byen i går og så begynner vi å prate da vi skal ta samme trikk. Så spør han hvordan det går med mannen jeg datet, så sier jeg at vi nå er sammen. Så begynner han å spørre hvordan kroppen hans er. Jeg ble klein, og sa at han var kompakt bygget. Så fortsetter han å spørre om han er veltrent eller om han er overvektig 🤣

Anonymkode: 33262...eed

Svar  pære. 

Teite spørsmål fortjener teite svar

Anonymkode: e28db...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...