AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Hvor normalt er det å spørre om slik? 😅 traff tilfeldigvis en tidligere kompis i byen i går og så begynner vi å prate da vi skal ta samme trikk. Så spør han hvordan det går med mannen jeg datet, så sier jeg at vi nå er sammen. Så begynner han å spørre hvordan kroppen hans er. Jeg ble klein, og sa at han var kompakt bygget. Så fortsetter han å spørre om han er veltrent eller om han er overvektig 🤣 Anonymkode: 33262...eed
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Hvorfor henger du deg opp i det? Jeg forstår ikke hensikten med spørsmålet ditt ... Hadde jeg vært mann og hørt at min kjæreste gadde sagt det om meg, hadde jeg tolket det som om hun var dypt flau over meg og indirekte sa til kompisen at hun var på jakt etter noe bedre. Hva med å svare at det er irrelevant, hvis det er det, og nevne noe du liker med han? Anonymkode: 5da92...c70 1
Nelja Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 Ingen har noensinne spurt meg om hvordan kroppen til kjæresten min ser ut, men hadde noen spurt hadde jeg nok svart noe så lite utleverende som «han er veldig fin», for så å bytte tema. 1
anonymbruker2312 Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 Veldig rart spørsmål… han kompisen din ville vel vite om han hadde en konkurrent når det gjelder kropp sikkert. Men hva har det med han å gjøre.. Skikkelig teit. Jeg hadde nok bare flirt og sagt hva for noe rart spørsmål er dette.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor normalt er det å spørre om slik? 😅 traff tilfeldigvis en tidligere kompis i byen i går og så begynner vi å prate da vi skal ta samme trikk. Så spør han hvordan det går med mannen jeg datet, så sier jeg at vi nå er sammen. Så begynner han å spørre hvordan kroppen hans er. Jeg ble klein, og sa at han var kompakt bygget. Så fortsetter han å spørre om han er veltrent eller om han er overvektig 🤣 Anonymkode: 33262...eed Svar pære. Teite spørsmål fortjener teite svar Anonymkode: e28db...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå