Kvalitet Skrevet lørdag kl 15:15 #21 Del Skrevet lørdag kl 15:15 AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 23.35): 🙄 Koksgrå benkeplate med underlimt vask. Ble små hakk allerede første uken. Anonymkode: ad119...249 Da er det ikke ekte Dekton. Om det likevel er tilfelle ville jeg reklamert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:45 #22 Del Skrevet lørdag kl 17:45 Vi har høytrykks laminat (er ikke tre kjerne, og ikke så tykk). Rimeligere enn både decton og sten. Veldig fornøyd, den er ikke den billigeste (men langt fra den dyreste på markedet). Veldig hard og tåler MYE. Kan sette varme panner rett på. Hadde ikke gått for benkeplate av sten. Marmor er mykt, og en må være forsiktig med lav-ph matvarer. Både de og granitt tåler lite før du kan risikere å sette farge på stenen. Anonymkode: 193f4...ed5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:52 #23 Del Skrevet lørdag kl 17:52 Vi gikk for Dekton (helt hvit/Zenith) og det er den desidert beste investeringen i det nye kjøkkenet. Det er porefritt og blir derfor ikke flekkete overhodet, samt tåler varme panner og skarpe kniver. Definitivt verdt det. Anonymkode: 74af8...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:39 #24 Del Skrevet i går, 11:39 Kvalitet skrev (20 timer siden): Da er det ikke ekte Dekton. Om det likevel er tilfelle ville jeg reklamert. Joda, ekte dekton. Om du kikker på brukererfaringer rundt på nett ser du mye av de samme erfaringene. Anonymkode: ad119...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:51 #25 Del Skrevet i går, 11:51 Jeg har stein plate. Har hatt det i mange år. Ca 19 år. Jeg setter stekebrettet rett på steinen jeg. Har bestandig hørt at jeg kunne det. Jeg har svart plate da. Jeg fikk beskjed om at hvis tar til seg farge. F.eks fra tomat. Også må dem behandles. Anonymkode: 8a1c7...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:11 #26 Del Skrevet i går, 16:11 TS, en ting er det du ønsker, men en annen ting er hva du har råd til. Jeg innså at jeg ikke er av de mennesker som noen sinne vil ta seg råd til benkeplate i stein. Men jeg har målt, tegnet og har gått med tegningen til forskjellige leverandører av Kjøkkenet (inkl ikea) og har spurt om prisen på benkeplate. Og vet du hva, de i stein eller marmor, eller til og med corean/keramsitt (?), der begynte prisen på 50 tusen men det var ingen øvre pris heller, du kan få benkeplater til både 100 og 150 tusen. Billigere benkeplater i laminat begynte på 10 tusen, vi endte til slutt opp på ca 20 tusen for en laminatbenkeplate fra Kvikk. Hele kjøkkenet endte opp på å koste under 150 tusen, det sier jo sitt at en benkeplate til 50-100 tusen ikke ville vært aktuelt for oss, da det dobler prisen på kjøkkenet. Tenk på det i dine månedslønn etter skatt. Hvor mange månedslønn er du villig til å betale for en benkeplate? Anonymkode: d0503...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå