Gå til innhold

Kan det være at jeg er interkjønn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er 25 år og brystene mine har nesten ikke vokst. Jeg bruker ikke BH av den grunn. Og er heller ikke komfortabel med det. På passet mitt står det kvinne. Og jeg har alltid vært en del av gutta og hatt mest til felles med de, men det er vell egentlig irrelevant, men har alltid hatt lyst til å bytt kjønn egentlig. Men når jeg tenker kroppslig, så har jeg ikke de dameformene. Jeg har en ganske androgyn kropp. Noe jeg er ganske fornøyd med. 

Men siden jeg ikke har utviklet disse formene, kan det være at jeg er interkjønn? Burde jeg sjekke det opp?

Anonymkode: 20096...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bare å be om å få hormonene dine sjekket eller en gynekologtime med ultralyd så finner de ut det lett. 

Anonymkode: 545c5...b57

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du liten av vekst ? Hår nedentil , mens og andre tegn inntraff dette som normalt ? 

Anonymkode: 76567...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er fortsatt jente av den grunn… Ingen er intetkjønn.

Anonymkode: 38065...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, noen er det. De blir født med begge kjønnsorganer og som oftest velger foreldrene og legene et kjønn, og opererer deretter mens barnet er svært ungt. Det er forsket på disse menneskene og mange av de vokser opp til å bli transseksuelle; altså føler de seg som det kjønnet som ble valgt bort av leger og foreldrene. 

Anonymkode: eeca4...aa2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Interkjønn finnes. Det finnes masse forskning om det. 

Endret av Traktorlesba96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, noen er det. De blir født med begge kjønnsorganer og som oftest velger foreldrene og legene et kjønn, og opererer deretter mens barnet er svært ungt. Det er forsket på disse menneskene og mange av de vokser opp til å bli transseksuelle; altså føler de seg som det kjønnet som ble valgt bort av leger og foreldrene. 

Da er man tvekjønnet - ikke intetkjønn.

Anonymkode: 9dc23...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som noen over sa, tvekjønnet.

Traktorlesba96 skrev (29 minutter siden):

Intetkjønn finnes. Det finnes masse forskning om det. 

Kilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er man tvekjønnet - ikke intetkjønn.

Anonymkode: 9dc23...165

Det er bare dere som har nevnt intetkjønn her. TS skriver om inteRkjønn. 

Anonymkode: e9d9e...78d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er du liten av vekst ? Hår nedentil , mens og andre tegn inntraff dette som normalt ? 

Anonymkode: 76567...146

Har mens og hår. Men brystene mine har nesten ikke vokst, heller ikke noen dameformer. Og jeg har alltid følt at jeg er mer gutt enn jente. Både psykisk og fysisk en periode. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Har mens og hår. Men brystene mine har nesten ikke vokst, heller ikke noen dameformer. Og jeg har alltid følt at jeg er mer gutt enn jente. Både psykisk og fysisk en periode. Ts

"Rectangle shape", er jo en kroppsform da, og er ganske vanlig.. Og det er også helt vanlig at noen har svært små bryster. Kvinne kroppen kommer i forskjellige former.  Hvis du ikke føler deg som en kvinne, så er det noe du må finne ut av selv.

Anonymkode: b42d8...11d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

"Rectangle shape", er jo en kroppsform da, og er ganske vanlig.. Og det er også helt vanlig at noen har svært små bryster. Kvinne kroppen kommer i forskjellige former.  Hvis du ikke føler deg som en kvinne, så er det noe du må finne ut av selv.

Anonymkode: b42d8...11d

Som jeg hørte i en komiserie for lenge siden: Alle kvinner har jo de samme delene. Riktignok er det variasjoner i topografien men delene er jo de samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har flere venninner som er slik du beskriver; nesten ikke bryster, lite kvinnelige former. Men de har fått barn og familie i voksen alder, null problemer.

Selv har jeg normale kvinnelige former, men har alltid likt å omgås gutter mer, føler de er mer direkte uten for mye drama. Har aldri likt spesielle "jenteting" som sminke, klesinteresse, shopping etc., har likt mer ting som å klatre i trær, lese, trene etc. Men er da ikke interkjønn eller trans av den grunn, det er for politisk korrekt og idiotisk. Har fått barn og kjæreste i voksen alder, men er fremdeles ikke spesielt jentete.

Det er mulig å ikke være typiske jente, uten å være trans eller intersex -det er en politisk korrekt motegreie som ødelegger liv.

Anonymkode: dd126...578

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En periode? Og i denne perioden var det veldig populært med LGBTQ?

Anonymkode: 3141e...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...