AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Til deg som trener muskler og eventuelt lott cardio: Hvordan er din diettsammensetning i gram av proteiner, karbohydrater og fett daglig og til hvilken klokke? Anonymkode: e497a...105
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Stort sett kjøtt, egg og melk, to ganger daglig. Aner ikke hva det er i gram, men bruker mye smør, og har gjerne en skvett fløte i melka. Spiser når jeg er sulten, stopper når jeg er mett. Anonymkode: 1de98...5c2
AprilLudgate Skrevet 13. mars 2022 #3 Skrevet 13. mars 2022 Den perioden (over noen år) jeg trente 4-5 ganger i uka hadde jeg en slags «fast» matplan - men det var fordi jeg må spise hver 4.time for å unngå hardt fall i blodsukker. Men det var ikke mer enn at jeg spiste ordinært fornuftig og nok mat. Målte ingenting, spiste til faste tider utfra det jeg trenger for å fungere energimessig. For andre kan færre og større måltider passe bedre.
aazy Skrevet 13. mars 2022 #4 Skrevet 13. mars 2022 Eg er i ein cut for tida og får i meg 128g protein, 61g fett, og 198g karbo med refeeds på fredag og laurdag. Null kjøtt, men masse melk, egg, og bønner/linser. :)
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 Jeg jobber med å gå ned i vekt samtidig som jeg trener styrke 2-3 ganger i uka, trener sjeldent kardio. Ca. 60 gram proteiner per dag (160 høy/60 kg), rundt 100g karbohydrater og rundt 50g fett. Blir ofte mindre fett og mer karbo, jeg passer stort sett mest på å få i meg nok proteiner. Spiser to knekkebrød med pålegg til frokost hver dag+et glass melk. Lunsjen blir ofte bare en proteinbar eller lignende, middag blir hva jeg føler for, men alltid noe med proteiner. Litt frukt som mellommåltider her og der og ofte en liten porsjon middagsrester til kvelds. Og en rute motivasjonssjokolade 😅 Startet på 110 kg og vil bli helt ferdig med å gå ned i vekt før jeg begynner å fokusere på å bygge mer muskler, jeg har blitt synlig sterkere på det jeg spiser for tiden da. Ligger fremdeles i kaloriunderskudd, men ikke mer enn 2-300 kalorier for lite hver dag da jeg merker at energinivået blir helt ræva ellers. Mistet mye muskler mens vektnedgangen sto på som verst, men det har kommet seg nå heldigvis. Anonymkode: d8e17...2d0
Nysgjerrig_bris Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 12.3.2022 den 18.12): Til deg som trener muskler og eventuelt lott cardio: Hvordan er din diettsammensetning i gram av proteiner, karbohydrater og fett daglig og til hvilken klokke? Anonymkode: e497a...105 100+g proteiner daglig, holder meg under 50g carbs og fett teller jeg ikke. Begynner å spise i 15 tiden så faster store deler av arbeidsdagen og drikker mye vann. Funker bra for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå