Gå til innhold

Blitt kjent med en fyr på nettet, men nå snakker han nesten bare om sex! What to do?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så det har seg slik at jeg har blitt kjent med en fyr på et nettforum… Vi begynte å chatte for to-tre dager siden, og vi har allerede hatt flere dype samtaler om ting vi sliter med og synes er vanskelig å prate med andre om… Jeg føler at han forstår meg bedre enn noen andre ettersom han sliter med en del av de samme tingene som meg… Han har sagt til meg at jeg alltids kan snakke med ham når jeg trenger å snakke om noe, så han virker som en veldig ålreit fyr, men nå har han plutselig begynt å snakke om seksuelle temaer… Jeg er ikke interessert i ham, og han har sagt til meg at han ikke kunne vært sammen med meg ettersom han liker en annen, men at han elsker å fantasere…  Jeg vet egentlig ikke om dette vennskapet er verdt å satse på når han snakker så mye om sex, men det føles samtidig så godt å ha noen å prate med om ting du sliter med, og han er den eneste jeg føler jeg kan snakke med… Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 2e22b...34e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dropp han.

Anonymkode: 4026e...5f2

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Han faker intimitet for å få fitte. Diiitch. 

Anonymkode: 79652...41a

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dropp ham, for hans skyld. Det er kjipt nok for ham å havne i "vennesona", ikke dra det ut lengre enn nødvendig. 

Anonymkode: 4efed...fe8

• Liker 2
Skrevet

Dropp ham. Det høres allerede nå ut som han ikke vil respektere grensene du setter.

Å betro seg til ham om ting du sliter med - private og personlige ting - gjør deg også sårbar slik at det blir lettere for ham å forsøke å manipulere og utnytte deg. Du ser jo at han prøver allerede, ved å snakke om sine fantasier når du overhode ikke er komfortabel med det. 

Jeg ville vært veldig på vakt og aller helst bare kutta kontakt med en gang. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Han skriver det du vil lese. "....og du kan snakke med meg og alt. Trenger du skulder å gråte på, er jeg der for deg".

God skuespiller er han, men lett å gjennomskue når han begynner å snakke så fort om sex.

Anonymkode: df3a2...bd5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han høres usedvanlig teit ut. Mange andre grunner (enn påtrengende sexprat) til å droppe en sånn dust.

Anonymkode: b3142...6f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han bruker emosjonell intimitet for å få deg på kroken. Han er ute etter noen å sexte og fantasere med, ikke noe mer. 

Det er bare å kutte han ut. Han er sosialt inept. 

Til og med menn som ønsker seg sex (enten ons eller som en del av dating og forhåpentligvis et forhold), vet bedre enn å begynne å prate om sex før det har blitt avklart at griseprating er greit. 

Anonymkode: d6b8a...6b0

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dropp ham, for hans skyld. Det er kjipt nok for ham å havne i "vennesona", ikke dra det ut lengre enn nødvendig. 

Hva er galt med en ny venn? 

Anonymkode: 79652...41a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det har seg slik at jeg har blitt kjent med en fyr på et nettforum… Vi begynte å chatte for to-tre dager siden, og vi har allerede hatt flere dype samtaler om ting vi sliter med og synes er vanskelig å prate med andre om… Jeg føler at han forstår meg bedre enn noen andre ettersom han sliter med en del av de samme tingene som meg… Han har sagt til meg at jeg alltids kan snakke med ham når jeg trenger å snakke om noe, så han virker som en veldig ålreit fyr, men nå har han plutselig begynt å snakke om seksuelle temaer… Jeg er ikke interessert i ham, og han har sagt til meg at han ikke kunne vært sammen med meg ettersom han liker en annen, men at han elsker å fantasere…  Jeg vet egentlig ikke om dette vennskapet er verdt å satse på når han snakker så mye om sex, men det føles samtidig så godt å ha noen å prate med om ting du sliter med, og han er den eneste jeg føler jeg kan snakke med… Hva bør jeg gjøre?

Dette er ganske ekkelt faktisk. Typisk relasjon en mann og kvinne/jente får seg, når det er med typiske grisete mannfolk eller pedofile f.eks… Mannen oppretter en trygghets-relasjon til kvinnen/jenten og hun føler hun kan stole på han pga hun kan åpne seg, samtidig responderer han med seksualitet, og utnytter tryggheten med å skaffe seg sex. Det er direkte kvalmt! 

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Rosatoast skrev (2 timer siden):

Dette er ganske ekkelt faktisk. Typisk relasjon en mann og kvinne/jente får seg, når det er med typiske grisete mannfolk eller pedofile f.eks… Mannen oppretter en trygghets-relasjon til kvinnen/jenten og hun føler hun kan stole på han pga hun kan åpne seg, samtidig responderer han med seksualitet, og utnytter tryggheten med å skaffe seg sex. Det er direkte kvalmt! 

Dette er jo helt på trynet. Hendelsesforløpet du beskriver her kunne jo like gjerne gjelde for ethvert sunt og godt forhold. Opprette en sikker og god trygghetsrelasjon først, åpne seg for hverandre, og så etterhvert gå over til sex.

Det er bokstavelig talt oppskriften på et godt forhold, har ingenting med grisete mannfolk og pedoer å gjøre. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Blokker.

AnonymBruker
Skrevet

Så kyniske dere er. Kan da godt være at en mann faktisk reellt relaterer til TS sine problemer, og så er han et menneske og blir småkåt og liker å snakke om sex.

Hvis TS ikke vil snakke om sex med ham, så må hun enten si det til ham i klartekst, eller slutte å snakke med ham. Det første er klart minst feigt.

Menn er generelt ikke så utspekulerte som veldig mange her på KG virker å tro.

Anonymkode: dceb1...de3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Finn en ny fyr på nettet?

Anonymkode: 45afd...f3e

AnonymBruker
Skrevet

🔺Rødt flagg, RUN..🔺

Anonymkode: 1917a...b72

AnonymBruker
Skrevet

Vel, han er ikke interessert i samtaler generelt eller deg som person. 

Anonymkode: 16730...94e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

herregud hvor gamle er dere.

Anonymkode: b6754...041

AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er omtrent bare 1 av 100 som ikke snakker om sex. Hehe. 

Dette er veldig standard, ikke noe nytt. Du bør heller bli overrasket over de som IKKE chatter/skriver om sex. 

Anonymkode: 9bb00...d95

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 10.50):

Så kyniske dere er. Kan da godt være at en mann faktisk reellt relaterer til TS sine problemer, og så er han et menneske og blir småkåt og liker å snakke om sex.

Hvis TS ikke vil snakke om sex med ham, så må hun enten si det til ham i klartekst, eller slutte å snakke med ham. Det første er klart minst feigt.

Menn er generelt ikke så utspekulerte som veldig mange her på KG virker å tro.

Anonymkode: dceb1...de3

joda, de er det. Trenger ikke å kaste glitter og tulipaner på menn, det er normen, ikke unntaket at menn griseprater. Skulle da tro med alle erstatningsmuligheter man har i dag at man skulle sluppet den slags, men nei, det er som om det skulle vært heroin og at menn generelt er siklende zombier. 

Anonymkode: 9bb00...d95

AnonymBruker
Skrevet

Dropp it like a...

Anonymkode: 2b44b...4fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...