Gå til innhold

15 år og forelsket i en gutt, men han viser ikke noe interesse ovenfor meg. Hvordan komme meg videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er 15 år å liker en gutt på samme alder, men han viser ikke noe innteresse ovenfor meg, men jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Hvordan kan jeg komme meg videre? Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er vel: Kjenner du han, har dere en relasjon?

Anonymkode: 8ebfb...891

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spørsmålet er vel: Kjenner du han, har dere en relasjon?

Vi har felles venner å har møttes en hel flokk, å har snappet og snakket selfølgelig, men han liker noen andre.

AnonymBruker
Skrevet
Norasaka skrev (6 minutter siden):

Vi har felles venner å har møttes en hel flokk, å har snappet og snakket selfølgelig, men han liker noen andre.

Den er selvsagt kjip.

Jeg vet det ikke er noe trøst, men du er kun 15 år, og mye kan skje. 

Han kan plutselig bli interessert en dag, eller det kan komme en ny gutt inne i bildet som også liker deg.

Så mye kan skje, husk at du kun er 15 år ☺️

Skrevet

Du får tenke som så at han fortjener ikke deg. Når han er så teit at han liker noen andre.

Du er 15 år og har mange hjertesorger foran deg 🙈

Drømmemannen finner du ikke før om noen år, bare pass på at ingen behandler deg dårlig 💓

Gjest Smeltemann
Skrevet
Tøvftta skrev (1 time siden):

Du får tenke som så at han fortjener ikke deg. Når han er så teit at han liker noen andre.

Du er 15 år og har mange hjertesorger foran deg 🙈

Drømmemannen finner du ikke før om noen år, bare pass på at ingen behandler deg dårlig 💓

Hva er det og si?  " Når han er så teit at han liker noen "

Skrevet
Smeltemann skrev (17 minutter siden):

Hva er det og si?  " Når han er så teit at han liker noen "

Det er en frase en 15 åring forstår! Har ikke du vært så ung selv og tenkt samme tanke? Det har jeg…. Er jo en sårende følelse når noen ikke liker deg, da er det ingenting i veien for å kalle de teit, der og da! Man skal allikevel ikke stemple han som teit resten av skolegangen. Det er tydelig at det er lenge siden du var ung.

• Hjerte 1
Skrevet

Den gode nyheten er att dette går over om ei stund, den dårlige er att det kommer til å skje igjen. Det beste rådet jeg kan gi deg er å fortsette å leve livet ditt akkurat sånn som du gjorde før du ble forrelsket, bruk tid på de menneskene som betyr noe for deg og prøv å unngå å ta kontakt med crushet ditt. Siden dere er i samme vennekrets så er det vanskelig å ikke møte på hverandre, men ikke ta initiativ til å møtes. 

Grunnen til att det er så vanskelig (her kommer den gamle kjerring erfaringen frem) er att du fortsatt er i startstadiet med å lære deg å bearbeide følelser(livslang prosess). Du har ikke gjort dette før, og du har ikke erfart hvordan du skal løse det enda og hvilke følelser som følger med. Og det gjør vondt - den første store kjærlighetssorgen gjør så vondt att man tror man skal dø fordi man ikke har opplevd det før og vet ikke hvordan man skal håndtere det. Neste gang dette skjer så har du allerede prøvd det en gang- og vet att det er kipt, men det går over med tid. 

Bruk tiden din på de som gjør deg glad, ikke på de som gjør deg trist. Og hold ut- det blir bedre. Du har større og bedre muligheter i fremtiden. Du må bare komme deg dit ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det er haugevis med andre gutter der ute. Denne fyren er ikke spesiell. Det eneste som står i veien her er din kvinnelige hjerne som har en tendens til slike «hang-ups». 

Anonymkode: 6f8cd...bca

Gjest Smeltemann
Skrevet
Tøvftta skrev (3 timer siden):

Det er en frase en 15 åring forstår! Har ikke du vært så ung selv og tenkt samme tanke? Det har jeg…. Er jo en sårende følelse når noen ikke liker deg, da er det ingenting i veien for å kalle de teit, der og da! Man skal allikevel ikke stemple han som teit resten av skolegangen. Det er tydelig at det er lenge siden du var ung.

Var det eneste forståelige måte du kunne formidle det på?

Skrevet
Smeltemann skrev (2 minutter siden):

Var det eneste forståelige måte du kunne formidle det på?

Føler du deg så krenka for at jeg skrev teit? 

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
Tøvftta skrev (Akkurat nå):

Føler du deg så krenka for at jeg skrev teit? 

Nei.  Men kanskje bra og gå foran som et godt eksempel til de unge...

Skrevet
Smeltemann skrev (3 minutter siden):

Nei.  Men kanskje bra og gå foran som et godt eksempel til de unge...

Forsåvidt godt poeng det da. Men jeg er dessverre ikke typen til det 🙈 Det er tross alt ett ord eller slang jeg har brukt i alle år til mange andre med hjertesorg. Jeg har vært teit jeg og itillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...