Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en drøm om hun som var beste venninna mi i barndommen. Etter det har jeg tenkt en del på henne. Det var bare oss to da vi gikk i bhg og skole. Jeg har ikke helt klart å skjønne hvorfor hun ville være vennen min, og jeg er ikke overtroisk, men vi har samme fødselsdato, så litt rart at det var akkurat henne jeg klaffet naturlig med. Vi var helt forskjellige. Eneste vi hadde til felles var at vi ikke var noe populære. Vi har ikke snakket på mange år, men jeg vurderer å sende henne en mld og kanskje ta meg en tur. Men hadde du syntes det var rart om ei tidligere venninne av deg plutselig tok kontakt?

Anonymkode: 079cc...e79

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde syntes det var utrooooolig hyggelig! Så kjør på! 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg hadde blitt positivt overrasket :)

AnonymBruker
Skrevet

Å ja! Gjer det! 
Hadde sjølv blitt sååå glad viss eg vart kontakta slik ❤️ 

Anonymkode: cc228...bfb

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett den tråden her inne med flere hundre svar, Om hun som blokkerte barndomsvenninna som ringte ut av det blå? 😂😂😂 

Det var invaderende og trakasserende og Gud vet hva. 

Anonymkode: 85e26...2f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du sett den tråden her inne med flere hundre svar, Om hun som blokkerte barndomsvenninna som ringte ut av det blå? 😂😂😂 

Det var invaderende og trakasserende og Gud vet hva. 

Anonymkode: 85e26...2f4

Skriver melding jeg. Begynner ikke å ringe og jeg fortsetter ikke å ta kontakt om jeg får et slik svar «har det travelt for tiden, men skal si fra når det passer»

Anonymkode: 079cc...e79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send melding til hun! Jeg selv hadde blitt kjempe glad hvis en tidligere barndomsvenninne gjorde det isåfall.

Anonymkode: 3d319...036

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad om en god barndomsvenninne tok kontakt🥰 Jeg prøvde selv på det samme for noen år siden, når jeg flyttet hjem til hjembyen etter studietid. Men denne vennen vinne visst ikke ha kontakt med meg😕 Jeg skrev melding og sa det hadde vært hyggelig å møtes igjen, og at hun bare måtte si fra om hun ville ta en kaffe en dag. Jeg fikk vel et slags vagt og kort svar, men ingenting om den kaffen. Jeg spurte igjen, ca hver annet år, men fikk aldri napp. Skjønner det fremdeles ikke.. Vi var kjempegode venner i barndommen, men mistet litt kontakten i studietiden.

Men lykke til, ts! Jeg syns det er et kjempebra initiativ☺️

Anonymkode: 9feaf...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...