Gjest Isabellas Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 Går det an å være gravid, men ha mensen? Vi har prøvd siden april, og kan ikke tro at vi ikke har fått det til enda - jeg har aldri testa meg, så går detr an å være gravid men ha mensen samtidig? Har hørt om tilfeller, men er ikke det veldig sjeldent?
Chiquita Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Jo, det er mulig, men som du sier, veldig sjeldent. Er du i tvil så er det bare å ta en test. Lykke til
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 29. oktober 2005 #3 Skrevet 29. oktober 2005 Ja d er flere som har "mensen" når de er gravide, men blodet er ofte mer brunligt enn vanlig... De pleier å si til de som nylig er gravide at brunlig blod er ok... mens friskt blod kan bety "fare for abort".... Vet ik om du ble noe klokere v det... Kjenner du noen symptomer på graviditet?
Gjest Isabellas Skrevet 29. oktober 2005 #4 Skrevet 29. oktober 2005 ok. Den bruker å vare vanligvis i en ukes tid, sist varte den i tre dager. Men tror ikke vi får det til..
Chiquita Skrevet 29. oktober 2005 #5 Skrevet 29. oktober 2005 Å ha prøvd siden april er da trossalt ikke så veldig lang tid - selv om det kanskje kjennes slik ut. Men en trøst kan jo være at mellom 80-90% har blitt gravide innen 1 år, mens ca 95% har blitt gravide innen 2 år. Så jeg ville ikke gitt opp håpet helt enda. Det er jo trossalt bare ca 20% sjanse for å bli gravid i hver syklus, selv om en treffer optimalt - så da er det kanskje ikke så rart at det kan ta litt tid heller. Lykke til
Gjest Isabellas Skrevet 29. oktober 2005 #6 Skrevet 29. oktober 2005 Ja, det er vel bare å prøve å holde motet oppe... Prøver å liksom ikke fokusere noe på det, og være opptatt av andre ting, men noen stunder kommer tvilen skikkelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå