Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Isabellas
Skrevet

Går det an å være gravid, men ha mensen? Vi har prøvd siden april, og kan ikke tro at vi ikke har fått det til enda - jeg har aldri testa meg, så går detr an å være gravid men ha mensen samtidig? Har hørt om tilfeller, men er ikke det veldig sjeldent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er mulig, men som du sier, veldig sjeldent.

Er du i tvil så er det bare å ta en test.

Lykke til

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Ja d er flere som har "mensen" når de er gravide, men blodet er ofte mer brunligt enn vanlig... De pleier å si til de som nylig er gravide at brunlig blod er ok... mens friskt blod kan bety "fare for abort".... Vet ik om du ble noe klokere v det... :sjenert:

Kjenner du noen symptomer på graviditet?

Gjest Isabellas
Skrevet

ok. Den bruker å vare vanligvis i en ukes tid, sist varte den i tre dager. Men tror ikke vi får det til..

Skrevet

Å ha prøvd siden april er da trossalt ikke så veldig lang tid - selv om det kanskje kjennes slik ut.

Men en trøst kan jo være at mellom 80-90% har blitt gravide innen 1 år, mens ca 95% har blitt gravide innen 2 år. Så jeg ville ikke gitt opp håpet helt enda.

Det er jo trossalt bare ca 20% sjanse for å bli gravid i hver syklus, selv om en treffer optimalt - så da er det kanskje ikke så rart at det kan ta litt tid heller.

Lykke til

:klem:

Gjest Isabellas
Skrevet

Ja, det er vel bare å prøve å holde motet oppe... Prøver å liksom ikke fokusere noe på det, og være opptatt av andre ting, men noen stunder kommer tvilen skikkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...