AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Har noen kjennskap til dette voksen Kollektivet? Er det ålreit å bo der eller må man være hypersosial og ekstremt utadvendt for å klare å bo tett med 6 andre? Har man privatliv? Anonymkode: cf4b9...514
Gjest ti10 Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Jeg må innrømme at jeg hadde lurt litt hvis jeg bodde der og så dette innlegget ditt, men generelt er det vel mer privatliv i kollektiv med eldre beboere enn med yngre. Kan du ikke spørre dem som bor der hvordan de har det? Det er vel i deres interesse også at den som flytter inn vet hva han/hun kommer til, så de forteller sikkert det du vil vite.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 ti10 skrev (2 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg hadde lurt litt hvis jeg bodde der og så dette innlegget ditt, men generelt er det vel mer privatliv i kollektiv med eldre beboere enn med yngre. Kan du ikke spørre dem som bor der hvordan de har det? Det er vel i deres interesse også at den som flytter inn vet hva han/hun kommer til, så de forteller sikkert det du vil vite. Jeg tenkte muligens noen her inne hadde bodd der eller kjente til hvordan kollektivet fungerer. Ts Anonymkode: cf4b9...514 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenkte muligens noen her inne hadde bodd der eller kjente til hvordan kollektivet fungerer. Ts Anonymkode: cf4b9...514 Det blir jo ekstremt utleverende? Av private personer? Anonymkode: 783d4...7cd 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det blir jo ekstremt utleverende? Av private personer? Anonymkode: 783d4...7cd Herlighet🙉Ikke skrive om hva de som bor der heter selvfølgelig, men hvordan det fungerer å bo i dette kollektivet generelt. Ts Anonymkode: cf4b9...514 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #6 Skrevet 13. mars 2022 Herlighet, der var du igjen ja. At voksne bor i kollektiv betyr ikke at de kontant er på leiting etter desperate damer som kan flytte inn. Og nei, selvfølgelig sier ingen som kjenner voksne mennesker som bor i kollektiv i Ole Landmarksvei (en pitteliten veistump) noe om det på KG, vi vet jo fra tidligere innlegg at du ikke er helt på nett. Faktisk spurte jeg deg i en tidligere tråd om hva du skulle gjøre om du fikk vite om et kollektiv for voksen på en gitt adresse, og her ser vi hvor gal du er. Anonymkode: c40fa...acf 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 14.55): Herlighet, der var du igjen ja. At voksne bor i kollektiv betyr ikke at de kontant er på leiting etter desperate damer som kan flytte inn. Og nei, selvfølgelig sier ingen som kjenner voksne mennesker som bor i kollektiv i Ole Landmarksvei (en pitteliten veistump) noe om det på KG, vi vet jo fra tidligere innlegg at du ikke er helt på nett. Faktisk spurte jeg deg i en tidligere tråd om hva du skulle gjøre om du fikk vite om et kollektiv for voksen på en gitt adresse, og her ser vi hvor gal du er. Anonymkode: c40fa...acf Er helt normal og lurer på hvordan voksenkollektiv fungerer bare. Beklager hvis jeg har tråkket deg på tærne 🙏 Ts Anonymkode: cf4b9...514 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Er helt normal og lurer på hvordan voksenkollektiv fungerer bare. Beklager hvis jeg har tråkket deg på tærne 🙏 Ts Anonymkode: cf4b9...514 Det er faktisk ikke særlig oppegående å starte en tråd på KG om et konkret kollektiv. Rart ikke tråden er sletter av moderator. Anonymkode: 72d9c...c51 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå