Gå til innhold

Voksenkollektiv i Ole Landmarksvei i Bergen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen kjennskap til dette voksen Kollektivet?

Er det ålreit å bo der eller må man være hypersosial og ekstremt utadvendt for å klare å bo tett med 6 andre?

Har man privatliv?

Anonymkode: cf4b9...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg hadde lurt litt hvis jeg bodde der og så dette innlegget ditt, men generelt er det vel mer privatliv i kollektiv med eldre beboere enn med yngre.

Kan du ikke spørre dem som bor der hvordan de har det? Det er vel i deres interesse også at den som flytter inn vet hva han/hun kommer til, så de forteller sikkert det du vil vite.

AnonymBruker
Skrevet
ti10 skrev (2 minutter siden):

Jeg må innrømme at jeg hadde lurt litt hvis jeg bodde der og så dette innlegget ditt, men generelt er det vel mer privatliv i kollektiv med eldre beboere enn med yngre.

Kan du ikke spørre dem som bor der hvordan de har det? Det er vel i deres interesse også at den som flytter inn vet hva han/hun kommer til, så de forteller sikkert det du vil vite.

Jeg tenkte muligens noen her inne hadde bodd der eller kjente til hvordan kollektivet fungerer.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenkte muligens noen her inne hadde bodd der eller kjente til hvordan kollektivet fungerer.

Ts

Det blir jo ekstremt utleverende? Av private personer?

Anonymkode: 783d4...7cd

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det blir jo ekstremt utleverende? Av private personer?

Anonymkode: 783d4...7cd

Herlighet🙉Ikke skrive om hva de som bor der heter selvfølgelig, men hvordan det fungerer å bo i dette kollektivet generelt.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, der var du igjen ja. At voksne bor i kollektiv betyr ikke at de kontant er på leiting etter desperate damer som kan flytte inn. Og nei, selvfølgelig sier ingen som kjenner voksne mennesker som bor i kollektiv i Ole Landmarksvei (en pitteliten veistump) noe om det på KG, vi vet jo fra tidligere innlegg at du ikke er helt på nett. Faktisk spurte jeg deg i en tidligere tråd om hva du skulle gjøre om du fikk vite om et kollektiv for voksen på en gitt adresse, og her ser vi hvor gal du er. 

Anonymkode: c40fa...acf

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 14.55):

Herlighet, der var du igjen ja. At voksne bor i kollektiv betyr ikke at de kontant er på leiting etter desperate damer som kan flytte inn. Og nei, selvfølgelig sier ingen som kjenner voksne mennesker som bor i kollektiv i Ole Landmarksvei (en pitteliten veistump) noe om det på KG, vi vet jo fra tidligere innlegg at du ikke er helt på nett. Faktisk spurte jeg deg i en tidligere tråd om hva du skulle gjøre om du fikk vite om et kollektiv for voksen på en gitt adresse, og her ser vi hvor gal du er. 

Anonymkode: c40fa...acf

Er helt normal og lurer på hvordan voksenkollektiv fungerer bare.

Beklager hvis jeg har tråkket deg på tærne 🙏

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er helt normal og lurer på hvordan voksenkollektiv fungerer bare.

Beklager hvis jeg har tråkket deg på tærne 🙏

Ts

Det er faktisk ikke særlig oppegående å starte en tråd på KG om et konkret kollektiv. Rart ikke tråden er sletter av moderator.

Anonymkode: 72d9c...c51

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...