AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Jeg er 22. Jobbet med pensjonist sykepleier. Heldigvis reist for dagen men jeg har det helt jævlig. Har en time pause nå, men føler så behov for å bare reise. Har langvakt i mårra også og skal jobbe med samme dama. Hun startet alene i dag, og tok flest stell så klart men ikke min skyld at hun tar å tømmer oppvaskmaskin osv før jeg rekker når jeg holder på med andre pasienter, hun burde selv bare la ting stå. Skikkelig kvass dame. Diskuterer om alt og ingenting. Her er det fire avdelingsgrupper, Så bestemte hun at jeg skulle bytte gruppe i ettermiddag, og sa at sykepleiere bestemmer det men jeg nektet. Hadde blitt kaos og hun forstår ikke det at da måtte vi som hadde vært 2 lånt en fra en annen gruppe flere ganger pga jeg er på langvakt, skal ha en time pause og reiser hjem før de andre. Vi kranglet nesten, fikk min vilje - denne gangen - og vi er 3 på gruppa, trenger ikke å låne folk til å hjelpe når jeg har pause elle reiser hjem. Hun sa flere ganger at de måtte ha en som er flink til en gruppe, ble så oppgitt så sa jeg siste gangen "Men syntes du ikke jeg er flink? Er det noe spesielt?" Og da sa hun Åh jo jo, men kroppsspråket sa noe annet. Blir helt sprø av hvordan dagen har vært. Jeg var jobbet her i et år nesten 100% men hun får meg til å ville slutte på dagen hver gang. Neste uke vil jeg ikke ha noen vakter pga henne... Faen altså j.... helsevesen her til lands, skulle bli sykepleier men det kommer aldri til å skje. Jeg skal finne noe annet å jobbe med snart da det bare er dritt overalt i helsevesenet Anonymkode: bffb6...47e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Ta det opp med leder. Anonymkode: ef250...c92
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 Og en annen ting, hun prøvde å nekte meg matpause men det har jeg krav på. 30 min på morgen og 1 time på ettermiddagen, hun mente jeg kun skulle ha på ettermiddagen. Anonymkode: bffb6...47e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ta det opp med leder. Anonymkode: ef250...c92 Jeg har tatt opp så mye, det hjelper ikke når de ikke vil gjøre noe med seg selv 😭 Altså personligheten er sånn på flere her, helt jævlig også bruker de at de er sykepleiere som hersketeknikk. Sykepleier og pensjonert er hun her da så hun kommer alltid til å få vakter... men jeg skal si at jeg ikke vil jobbe med den og den og den... lista blir lang men kanskje det går... Anonymkode: bffb6...47e 1
TLR Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har tatt opp så mye, det hjelper ikke når de ikke vil gjøre noe med seg selv 😭 Altså personligheten er sånn på flere her, helt jævlig også bruker de at de er sykepleiere som hersketeknikk. Sykepleier og pensjonert er hun her da så hun kommer alltid til å få vakter... men jeg skal si at jeg ikke vil jobbe med den og den og den... lista blir lang men kanskje det går... Anonymkode: bffb6...47e Det hjelper ikke. Det er noe som heter samarbeid og det lærer man på skolen. Ingen hjelp å gå til leder å klage.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #6 Skrevet 12. mars 2022 TLR skrev (6 minutter siden): Det hjelper ikke. Det er noe som heter samarbeid og det lærer man på skolen. Ingen hjelp å gå til leder å klage. Mener du at det er min feil? Du hadde nok ikke sagt det samme hvis du hadde vært en kollega, ingen liker henne her for hun er sånn mot alle Anonymkode: bffb6...47e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #7 Skrevet 12. mars 2022 TLR skrev (10 minutter siden): Det hjelper ikke. Det er noe som heter samarbeid og det lærer man på skolen. Ingen hjelp å gå til leder å klage. Eller tenker du på at jeg skrev jeg skulle si ifra om hvem jeg ikke vil jobbe med? Jeg kan si at jeg ikke vil jobbe med noen visse her men blir vanskelig med en lang liste. Men jeg kan skrive topp 3 på hvem jeg ikke vil jobbe med. Vet at mange har gjort det samme.. Anonymkode: bffb6...47e
TLR Skrevet 12. mars 2022 #8 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mener du at det er min feil? Du hadde nok ikke sagt det samme hvis du hadde vært en kollega, ingen liker henne her for hun er sånn mot alle Anonymkode: bffb6...47e Nei det jeg mener er at det hjelper ikke å gå til leder å klage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå