*Sparkling* Skrevet 12. mars 2022 #1 Del Skrevet 12. mars 2022 Er det andre her som har opplevd å bli veldig svimmel av korona? Vært svimmel i 4 dager nå.. Bare to av dagene hadde jeg hodepine i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sermina Skrevet 12. mars 2022 #2 Del Skrevet 12. mars 2022 *Sparkling* skrev (31 minutter siden): Er det andre her som har opplevd å bli veldig svimmel av korona? Vært svimmel i 4 dager nå.. Bare to av dagene hadde jeg hodepine i tillegg.. Jeg har aldri fått påvist korona, men jeg antar jeg hadde det selv med negative hurtigtester. Jeg ble dårlig ca 7 dager etter noen i husstanden fikk korona. Først hodepine, så svimmelhet. Jeg følte meg skikkelig beruset. Helt forferdelig svimmel. Aldri før har jeg hatt noe lignende. Jeg var svimmel i ca 2 uker før det ble bedre, men innimellom blir jeg fortsatt svimmel på slutten av dagen. Jeg fikk også diare som symptom, og det holder ennå på 4 uker senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sparkling* Skrevet 12. mars 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mars 2022 Åj det var lenge Sermina 🤯 Håper det gir seg snart for deg!! (og at min svimmelhet ikke varer like lenge..🙈) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 12. mars 2022 #4 Del Skrevet 12. mars 2022 Ja, var veldig svimmel rundt en uke, etter at feberen hadde gitt seg. Gikk over da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sparkling* Skrevet 14. mars 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mars 2022 solsolsol skrev (På 12.3.2022 den 16.40): Ja, var veldig svimmel rundt en uke, etter at feberen hadde gitt seg. Gikk over da Hvordan artet din svimmelhet seg? Jeg er småsvimmel hele tiden, og viss jeg prøver å gjøre noe, for eks. husarbeid, blir jeg verre og får vondt i hodet og blir kvalm i tillegg. Gikk svimmelheten din bare plutselig over, eller gradvis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 14. mars 2022 #6 Del Skrevet 14. mars 2022 Tenkte egentlig ikke over at det hadde gått over før jeg skrev her 😅 Klarte for eksempel ikke å snu meg i senga uten å bruke lang tid på å komme meg igjen, kunne bøye meg ned eller gjøre brå bevegelser. Men fungerte helt ok. Jeg hadde kvalme og hodepine før svimmelheten kom. Håper det gir seg fort for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg