Gå til innhold

Svimmelhet og korona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre her som har opplevd å bli veldig svimmel av korona? Vært svimmel i 4 dager nå.. Bare to av dagene hadde jeg hodepine i tillegg.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*Sparkling* skrev (31 minutter siden):

Er det andre her som har opplevd å bli veldig svimmel av korona? Vært svimmel i 4 dager nå.. Bare to av dagene hadde jeg hodepine i tillegg.. 

Jeg har aldri fått påvist korona, men jeg antar jeg hadde det selv med negative hurtigtester. Jeg ble dårlig ca 7 dager etter noen i husstanden fikk korona. Først hodepine, så svimmelhet. Jeg følte meg skikkelig beruset. Helt forferdelig svimmel. Aldri før har jeg hatt noe lignende. Jeg var svimmel i ca 2 uker før det ble bedre, men innimellom blir jeg fortsatt svimmel på slutten av dagen. Jeg fikk også diare som symptom, og det holder ennå på 4 uker senere. 

Skrevet

Åj det var lenge Sermina 🤯 Håper det gir seg snart for deg!! (og at min svimmelhet ikke varer like lenge..🙈)

Skrevet

Ja, var veldig svimmel rundt en uke, etter at feberen hadde gitt seg. Gikk over da :)

Skrevet
solsolsol skrev (På 12.3.2022 den 16.40):

Ja, var veldig svimmel rundt en uke, etter at feberen hadde gitt seg. Gikk over da :)

Hvordan artet din svimmelhet seg? Jeg er småsvimmel hele tiden, og viss jeg prøver å gjøre noe, for eks. husarbeid, blir jeg verre og får vondt i hodet og blir kvalm i tillegg. Gikk svimmelheten din bare plutselig over, eller gradvis?

Skrevet

Tenkte egentlig ikke over at det hadde gått over før jeg skrev her 😅 Klarte for eksempel ikke å snu meg i senga uten å bruke lang tid på å komme meg igjen, kunne bøye meg ned eller gjøre brå bevegelser. Men fungerte helt ok. Jeg hadde kvalme og hodepine før svimmelheten kom. Håper det gir seg fort for deg!

• Opprett ny...