Gå til innhold

Intervju om integrering i Norge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hei

jeg skal skrive en tekst om integrering i norge og ville satt pris på om noen som selv har flyktet fra et ikke vestlig land kunne hjelpe med å svare noen spørsmål (det vil i så fall være helt anonymt)

det første jeg lurer på er hvordan reisen til norge var for deg (hvor gammel du var, hvordan du reiste, hvordan det fungerte å få lov å bo i norge osv)

hvordan ble du tatt i mot av folk rundt deg (klassekamerater og bare folk generelt)

hvordan kulturen i Norge er forskjellig fra den kulturen fra hjemlandet ditt

hva slags hindringer har du møtt på, på grunn av din innvandrings bakgrunn (kan være fra selve samfunnet eller enkelt folk)

og til slutt hvilke tiltak som kan bli gjort for å evt lette disse tiltakene

Anonymkode: 69e4d...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hei

jeg skal skrive en tekst om integrering i norge og ville satt pris på om noen som selv har flyktet fra et ikke vestlig land kunne hjelpe med å svare noen spørsmål (det vil i så fall være helt anonymt)

det første jeg lurer på er hvordan reisen til norge var for deg (hvor gammel du var, hvordan du reiste, hvordan det fungerte å få lov å bo i norge osv)

hvordan ble du tatt i mot av folk rundt deg (klassekamerater og bare folk generelt)

hva slags hindringer har du møtt på, på grunn av din innvandrings bakgrunn (kan være fra selve samfunnet eller enkelt folk)

Feil sted 

Anonymkode: 9cf97...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

hei

Bør du ikkje spørre om kva land personen opphavleg er frå? Og kva språk som er morsmålet? 

Anonymkode: 5df50...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam Harris er en baby boy. Karen snakker om spiritualitet og lager en meditasjon app, men har fortsatt ikke realisert Gud og tror fortsatt på filosofisk og vitenskapelig materialisme lol.

Dawkins er en fetus boy.

WLC er en religiøs nuthead… «se på skapelsen og se på min logiske argument for Gud’s eksistens» lol

Dennet tror fortsatt at hjernen er stattholder for virkeligheten, karen er fortsatt en eggcelle.

Sorry, vet dette ikke handler om temaet her, men det gjør ikke temaet heller…

Bare har det litt gøy, ingen grønnsak her inne vet noe om ekte spiritualitet uansett…

Å skrive seriøst her til folk som ikke skjønner en øre av hva som er skrevet er litt meningsløst…

Seriøst liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...