Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #1 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg trenger litt hjelp her. Mellom stua og kjøkkenet har jeg en åpen inngang, på en måte en buet "dør", ganske bred også, om noen forstår hva jeg mener. Problemet mitt er at jeg kan ikke holde kattene unna kjøkkenet pga åpningen (noe jeg helst vil, siden de er høyt og lavt når jeg lager mat, og ellers også). Hvordan kan jeg få dekket til denne? Jeg får jo ikke satt inn en dør der, det blir ikke noe pent. Nå tenker jeg på noe som helst er litt billig
Mrs. K Skrevet 29. oktober 2005 #2 Skrevet 29. oktober 2005 Hva med en type grind som man bruker i trapper for å hindre små barn i å gå der.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Finnes det høye nok? kattene hopper veldig høyt
Mrs. K Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 Finnes det høye nok? kattene hopper veldig høyt ← Når du først har kastet dem ut på rett side av grinden noen (1000) ganger finner de ut at kjøkkenet ikke skal brukes når grinden er for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå