Fame Skrevet 12. mars 2022 #1 Del Skrevet 12. mars 2022 (endret) Såfremt du ikke bor langt nord, altså. Jeg klør etter å få satt ut møblene på verandaen er det lov å håpe at snøen er over? Endret 12. mars 2022 av Fame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Del Skrevet 12. mars 2022 Når det er på tide, når været tillater det. Anonymkode: 620cf...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 12. mars 2022 #3 Del Skrevet 12. mars 2022 Snø kan det fremdeles komme, men du kan selvfølgelig sette ut utemøblene akkurat når du har lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mars 2022 #4 Del Skrevet 12. mars 2022 (endret) Når det er varmt nok til å sitte ute, så tar jeg ut hagemøblene. Endret 12. mars 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg sitter ute i sola idag Anonymkode: d7649...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #6 Del Skrevet 12. mars 2022 Er det under tak eller møblene tåler litt så ta de ut nå. Det er så godt at de står der så blir terskelen for å sitte ute med en kaffekopp litt mindre. Anonymkode: 54f61...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. mars 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 12. mars 2022 Det er ikke tak her og det er rotting møbler jeg har to sett med møbler så kan kanskje begynne med det minste settet bare for å ha muligheten til å sitte ute hvertfall ^.^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #8 Del Skrevet 12. mars 2022 Min erfaring er at rottingmøbler tåler godt å stå ute, men at de ikke kan belastes når de er kalde, for da er rottingen sprø. Når temperaturen er høyere enn +4/5 grader ute om natten da bruker jeg dem. Før det bruker jeg heller noen plaststoler jeg har stående. Hilsen *klok av skade* som har ødelagt flere rottingstoler ved å bruke dem for tidlig 🙂 Anonymkode: 143bc...95a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #9 Del Skrevet 12. mars 2022 Mine står ute hele året. Men det er ikke rotting da. Anonymkode: b3173...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #10 Del Skrevet 12. mars 2022 Har tatt ut en solstol og puter i dag, og bor i Troms Anonymkode: 29a34...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12. mars 2022 #11 Del Skrevet 12. mars 2022 Mine rottingmøbler står ute hele året. I fjor byttet jeg ut sett som hadde stått ute siden det var nytt for 16 år siden, på grunn av at jeg ønsket farge og form som passet bedre til gammelt hus. (Moderne form på det forrige.) Etter 16 år var det like fint og solid,etter årevis å ha stått ute. Bare vasket det skikkelig hver vår. Ble solgt videre. Har man møbler med aluminiumsstamme kan de fint stå ute hele året. Stålstamme ruster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #12 Del Skrevet 12. mars 2022 Tok ut én stol i dag! Satt i sola og nøt våren. Turte ikke ta ut mer pga kalde netter og at det er et styr å ta puter inn og ut hver kveld og morgen. Bor på Østlandet. Anonymkode: 08020...a4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. mars 2022 #13 Del Skrevet 12. mars 2022 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Mine rottingmøbler står ute hele året. I fjor byttet jeg ut sett som hadde stått ute siden det var nytt for 16 år siden, på grunn av at jeg ønsket farge og form som passet bedre til gammelt hus. (Moderne form på det forrige.) Etter 16 år var det like fint og solid,etter årevis å ha stått ute. Bare vasket det skikkelig hver vår. Ble solgt videre. Har man møbler med aluminiumsstamme kan de fint stå ute hele året. Stålstamme ruster. EKTE rotting mener du, altså et biologisk nedbrytbart materiale, har stått ute i vær og vind i 16 år??? Eller mener du kunstrotting, som mange bare kaller rotting i dag? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #14 Del Skrevet 12. mars 2022 Mine utemøbler står ute hele året, men først i dag har jeg sittet ute. Jeg bor i Nord-Norge forresten, men i dag har det vært veldig fint og mildt her. Satt ikke ute så lenge, men det går helt fint å ta ut møblene når man ønsker det. Anonymkode: 8c56b...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #15 Del Skrevet 12. mars 2022 Mine har stått ute i hele vinter og ser helt fine ut, men nå er de altså laget av stål og nylon. Anonymkode: d1f54...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12. mars 2022 #16 Del Skrevet 12. mars 2022 Million skrev (50 minutter siden): EKTE rotting mener du, altså et biologisk nedbrytbart materiale, har stått ute i vær og vind i 16 år??? Eller mener du kunstrotting, som mange bare kaller rotting i dag? Kunstrotting selvfølgelig ja. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. mars 2022 #17 Del Skrevet 12. mars 2022 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Kunstrotting selvfølgelig ja. 😄 Ah, ja, det forandrer saken! Da skjønner jeg. De tåler jo alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #18 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg tok aldri inn klappstolene i plast, men slo dem opp i går. Putene ligger fremdeles under senga 🤪 Bor i Bergen. Anonymkode: 8349e...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #19 Del Skrevet 12. mars 2022 I hagen setter jeg ikke ut møblene før ettter påske. Her kan det lett komme snø helt ut i mai. På verandaen har jeg møbler. Anonymkode: ad512...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariannah Skrevet 12. mars 2022 #20 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg har utesofa fra Halvor Bakke (Bohus), usikker på om det er ekte eller fake rotting. Har uansett latt den stå ute i vinter, har tak på balkongen min også har jeg presenning over den. Skal impregnere og vaske den før jeg tar ut putene, men venter nok noen uker til med det. Kan jo fortsatt komme snø. Satt ute i dag men hadde sitteunderlag. Veldig deilig i sola Går jo an å ta ut en stol eller to så lenge, om du er redd det kommer mer snø fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå