Gå til innhold

Ser ungdommen i dag annerledes ut enn før?

Anbefalte innlegg

Gjest Jaconandersen
Skrevet

Jeg synes ungdommen og særlig guttene ser annerledes ut i dag enn før. Da snakker jeg selvsagt om dem som er lyse i huden, for det er jo veldig mange med ætt fra den tredje verden.

Noe av dette kan handle om at det også er flere europeiske utlendinger her i landet, men jeg tror også det kan handle om hvem som får flest barn. At feminismen har påvirket biologien blant barna gjennom økt seksuell seleksjon er ikke usannsynlig.

Jeg greier liksom ikke helt å bry meg om verken nasjonen, landet, staten og de jeg ikke kjenner og liker, når det ikke er kontinuitet i generasjonene. For meg har globalistene på mange måter vunnet, de det er verdt å bry seg om, er en selv og sine venner. Ikke nasjon og det er i alle fall ikke verdt å dø for noe slikt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du beskrive mer hvordan de ser ut? 

Anonymkode: 69abb...6ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte ser de annerledes ut?

Anonymkode: 723b6...e5e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de veier mye mer enn på 70-80 tallet.

Anonymkode: 698a4...bf4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes guttene ser mer og mer feminine ut.

Anonymkode: 9864b...562

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du tenker at barn av feminister ser fysisk annerledes ut enn andre barn?

Anonymkode: 617a1...778

• Liker 1
Skrevet

Muligens pågrunn av kjemikalier?

'Kjemikalier av gruppen ftalater er kjent for å påvirke hormonene hos mennesker. En av effektene er at menn får lavere nivåer av testosteron, som kan føre til økt kroppsvekt og insulinresistens.

En ny amerikansk undersøkelse viser at nivåene av testosteron har falt betydelig i løpet av de siste årene. Kjemikalier som ftalater kan være en årsak til denne reduksjonen, eller de kan uavhengig bidra til at menn blir mer kjønnsnøytrale.

Ftalater brukes først og fremst i plastprodukter for å gjøre dem mykere eller gi dem aroma. Siden 1. januar i år har ftalater vært totalforbudt i leketøy, nettopp på grunn av faren for at stoffet kan påvirke kjønnsorganer og hormoner hos barn. Kjemikaliene er også kjent for å være brukt i innpakning på matvarer.'

Kilde:

https://dinside.dagbladet.no/okonomi/farlig-plast-kan-gi-fete-menn/62130003

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ofte jentene ser veldig voksne ut om de er veldig sminket.  Noen tror jo at contour-sminke skal brukes på dagtid samt at noen har enoooorme og tykke falske vipper.  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (2 minutter siden):

Jeg syns ofte jentene ser veldig voksne ut om de er veldig sminket.  Noen tror jo at contour-sminke skal brukes på dagtid samt at noen har enoooorme og tykke falske vipper.  

Mange damer har også en del crows feet når de er rundt 18, og ser ut som 25+.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange damer har også en del crows feet når de er rundt 18, og ser ut som 25+.

Det har jeg ikke sett. 

Den største forskjellen på ungdom nå og for 20 + år siden må være at de veier mer enn før, i tillegg til at unge jenter (fra ca. 20 og oppover) endrer på ansiktet med div. greier som botox, restylane osv., og derfor ser mer unaturlige ut enn før.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Veeldig Enig!  Er selv 26 år og blir helt paff iblant a hvor feminine dem har blitt😳

Anonymkode: 27fab...632

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er jeg faktisk helt enig i, jeg syntes ungdom og tenåringsgutter nå ser mye «mindre» og feminine ut enn bare for 15 år siden. Det er veldig rart.

Ungdoms og tenåringsjenter bruker mye sminke nå til dags, så de ser ikke like naturlige ut som før. Men syntes faktisk jentene også ser «mindre» ut enn tidligere (og da tenker jeg ikke på kroppsvekt).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosatoast skrev (15 minutter siden):

Det er jeg faktisk helt enig i, jeg syntes ungdom og tenåringsgutter nå ser mye «mindre» og feminine ut enn bare for 15 år siden. Det er veldig rart.

Ungdoms og tenåringsjenter bruker mye sminke nå til dags, så de ser ikke like naturlige ut som før. Men syntes faktisk jentene også ser «mindre» ut enn tidligere (og da tenker jeg ikke på kroppsvekt).

De fleste gutter her ser ut som telefonstolper.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste gutter her ser ut som telefonstolper.

Høye og spinkle , ja. Det gjelder over hele landet det 😅

AnonymBruker
Skrevet

De kler seg kjerring 

Anonymkode: 3b8e1...d8c

AnonymBruker
Skrevet

Jentene sminker seg som russiske bruder

Anonymkode: c4adb...7df

AnonymBruker
Skrevet

De ser annerledes ut pga annen mote/hår/sminke osv. Unge folk så jo helt annerledes ut på 50-tallet i forhold til 90-tallet feks.

Anonymkode: 6d99e...1b9

Skrevet

De ser rimelig harmløse og tamme ut om dagen. 

AnonymBruker
Skrevet
Rosatoast skrev (2 timer siden):

Høye og spinkle , ja. Det gjelder over hele landet det 😅

Det må være noe i maten fra sent på 90 tallet. Husker godt for 20 år siden at de fleste var rundt normal høyde.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...