AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg hørte ikke, lå og sov. 7 tapte anrop fra «privat nummer». På en lørdag. Hva kan det være? Anonymkode: cf978...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Del Skrevet 12. mars 2022 Hadde tatt den hvis de ringer for 8 gang.. Er jo bare å legge på hvis det er noe tull? Anonymkode: debf3...bbe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde tatt den hvis de ringer for 8 gang.. Er jo bare å legge på hvis det er noe tull? Anonymkode: debf3...bbe Joda, selvfølgelig. Hvis de ringer igjen, tar jeg det. Jeg tenker med en gang at det har skjedd noe dårlig. Anonymkode: cf978...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 12. mars 2022 #4 Del Skrevet 12. mars 2022 Om det hadde skjedd noe dårlig, og jeg hadde ringt masse uten å få svar, hadde jeg sendt en SMS for å forklare hvorfor. Og når noen ringer ned telefonen min og jeg ikke får svart, og det ikke legges igjen noen melding på telefonsvareren eller en SMS som forklarer hvorfor de måtte få tak i meg, så driter jeg i det, for da var det ikke så forbanna viktig. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Del Skrevet 12. mars 2022 Bålkaffe skrev (1 minutt siden): Om det hadde skjedd noe dårlig, og jeg hadde ringt masse uten å få svar, hadde jeg sendt en SMS for å forklare hvorfor. Og når noen ringer ned telefonen min og jeg ikke får svart, og det ikke legges igjen noen melding på telefonsvareren eller en SMS som forklarer hvorfor de måtte få tak i meg, så driter jeg i det, for da var det ikke så forbanna viktig. Nå er det jo mest offentlige etater som ringer med skjult nummer og de har som oftest ikke noe mobilnummer å sende noen SMS fra. Men hvis du ikke sutrer hvis du går glipp av vesentlig informasjon og du ikke har noen nære og kjære som kan finne på å savne deg hvis noe skjer, er det jo bare å fortsette sånn, det. Anonymkode: bf639...ffe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #6 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg hadde tenkt at det var en oppringingsrobot fra et callingcenter. Anonymkode: 38707...ecd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 12. mars 2022 #7 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nå er det jo mest offentlige etater som ringer med skjult nummer og de har som oftest ikke noe mobilnummer å sende noen SMS fra. Men hvis du ikke sutrer hvis du går glipp av vesentlig informasjon og du ikke har noen nære og kjære som kan finne på å savne deg hvis noe skjer, er det jo bare å fortsette sånn, det. Anonymkode: bf639...ffe Da leste du sikkert ordet "telefonsvarer". De nære og kjære vet at de enten skal sende sms eller legge igjen melding på telefonsvareren, om jeg ikke svarer på telefon etter at de har ringt masse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #8 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nå er det jo mest offentlige etater som ringer med skjult nummer og de har som oftest ikke noe mobilnummer å sende noen SMS fra. Men hvis du ikke sutrer hvis du går glipp av vesentlig informasjon og du ikke har noen nære og kjære som kan finne på å savne deg hvis noe skjer, er det jo bare å fortsette sånn, det. Anonymkode: bf639...ffe Joda, de har nok noe mobilnummer. Forresten, man kan jo sove, være i dusjen, opptatt med andre ting, så det er ingen selvfølge at man hører når de ringer. Hvorfor ikke sende SMS hvis det er så viktig? Anonymkode: cf978...2e7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #9 Del Skrevet 12. mars 2022 Hva ville dere tenkt? Anonymkode: cf978...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #10 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde tenkt at det var en oppringingsrobot fra et callingcenter. Anonymkode: 38707...ecd De ringer ikke sju ganger på kort tid. Regner med det er et norskregistrert nummer? I så fall hadde jeg tenkt det var noen som ringte feil. Er det noe viktig til deg, legger de igjen beskjed. Anonymkode: f37ac...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #11 Del Skrevet 12. mars 2022 Du lå å sov, vil det si oppringningen skjedde om natten? Da hadde jeg ignorert det, sikkert bare fylleringing. Skjer det igjen hadde jeg kanskje tatt telefonen. De fleste som ikke får tak i noen legger igjen en beskjed eller sender en sms. Anonymkode: 3431f...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #12 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De ringer ikke sju ganger på kort tid. Regner med det er et norskregistrert nummer? I så fall hadde jeg tenkt det var noen som ringte feil. Er det noe viktig til deg, legger de igjen beskjed. Anonymkode: f37ac...186 Skjult nummer Anonymkode: cf978...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #13 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du lå å sov, vil det si oppringningen skjedde om natten? Da hadde jeg ignorert det, sikkert bare fylleringing. Skjer det igjen hadde jeg kanskje tatt telefonen. De fleste som ikke får tak i noen legger igjen en beskjed eller sender en sms. Anonymkode: 3431f...2ed Nei, det var rundt kl.09 Anonymkode: cf978...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymbruker2312 Skrevet 13. mars 2022 #14 Del Skrevet 13. mars 2022 Hva det kan være er vanskelig å si. Noen som prøver å tulle med deg sikkert. Hadde det vært noe alvorlig, fra noen av de nære deg, så hadde de vel sendt en melding også for å få deg til å svare. Så mest sannsynlig er det noen som prøver å tulle med deg. Jeg har opplevd noe lignende før, men i mer ekstreme tilstander. Jeg plagdes av at skjult nummer ringte meg spesifikt på natten regelmessig i over ett år. Vedkommende kunne ringe meg tre netter på rad, plutselig være stille i en eller to uke, for å så deretter holde på slik i 2-3 dager på rad igjen. Dette begynte å irritere meg såpass at jeg valgte å anmelde det til politiet. Jeg husker at jeg tok opp telefonen en gang da de ringte, og det var bare stille i den andre enden. Jeg er en svært lettskremt person, spesielt av slike hendelser. Det begynte å gå såpass langt at jeg begynte å få angst for å være alene hjemme, for å i det hele tatt sove da jeg var i mentalt stress og angst før leggetid om at de skal ringe, følte at noen overvåket meg og var rett og slett paranoid. Derfor valgte jeg å anmelde det. Politiet tok det seriøst og klarte å spore opp hvem det var. Var faktisk to forskjellige personer som ringte meg. En var en helt random person som var mentalt syk og drev å ringte folk han fant på nettet. Den andre personen var ikke mulig å spore opp da vedkommende ringte med et svensk nummer (dette har de sikkert skaffet med vilje for å ikke la seg bli sporet), men jeg fattet noe mistanke om hvem det kunne være. Etter at jeg anmeldte det så anbefalte politiet meg om å blokkere numre med skjult id fra å ringe meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #15 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg hørte ikke, lå og sov. 7 tapte anrop fra «privat nummer». På en lørdag. Hva kan det være? Anonymkode: cf978...2e7 Sikkert en jævla, innpåsliten beundrer eller noe annet dritt som ringer Anonymkode: 07372...d7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #16 Del Skrevet 13. mars 2022 Sist skjult nr ringte meg, så var det legevakta som hadde fått inn tenåringen min etter selvmordsforsøk. Men de sa at de ville sendt meg sms om jeg ikke hadde svart. Anonymkode: 56bd4...b7e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #17 Del Skrevet 13. mars 2022 Folk som bare ringer og ringer men aldri legger igjen beskjed eller sms er idioter. Da er det ikke viktig nok. Verste jeg vet er de som ringer opp flere ganger på rappen, som om de tror jeg ikke tar telefonen med vilje. Hallo, folk kan være i dusjen ol. Respektløst. Anonymkode: 8b317...c6a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #18 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Folk som bare ringer og ringer men aldri legger igjen beskjed eller sms er idioter. Da er det ikke viktig nok. Verste jeg vet er de som ringer opp flere ganger på rappen, som om de tror jeg ikke tar telefonen med vilje. Hallo, folk kan være i dusjen ol. Respektløst. Anonymkode: 8b317...c6a Respektløst faktisk 😂😂 Herregud, folk av i dag! Anonymkode: 0851a...c8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #19 Del Skrevet 13. mars 2022 On 3/12/2022 at 1:09 PM, Bålkaffe said: Om det hadde skjedd noe dårlig, og jeg hadde ringt masse uten å få svar, hadde jeg sendt en SMS for å forklare hvorfor. Og når noen ringer ned telefonen min og jeg ikke får svart, og det ikke legges igjen noen melding på telefonsvareren eller en SMS som forklarer hvorfor de måtte få tak i meg, så driter jeg i det, for da var det ikke så forbanna viktig. Enig. Jeg sender også alltid melding hvis det er noe viktig og folk ikke svarer. Har opplevd det selv om jeg ikke har rukket å svare når noen ringer meg. Noen har sendt melding, noen har sendt mail. Med skjult nummer går det jo ikke an at folk ringer dem tilbake, det må de jo forstå. Anonymkode: 9a112...2f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #20 Del Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Enig. Jeg sender også alltid melding hvis det er noe viktig og folk ikke svarer. Har opplevd det selv om jeg ikke har rukket å svare når noen ringer meg. Noen har sendt melding, noen har sendt mail. Med skjult nummer går det jo ikke an at folk ringer dem tilbake, det må de jo forstå. Anonymkode: 9a112...2f4 Men noen skriver jo at det var legevakta som ringte dem fra skjult nummer Anonymkode: cf978...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå