Gå til innhold

Dose 3 og smittet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt smittet kort tid etter dose 3? Jeg har nå to unger med positiv test i huset, men jeg tester kun negativt selv om jeg har symptomer.

Tok dose 3 for en mnd siden. 

Gjest Gurimalla1234
Skrevet

Ble smittet 6 uker etter dose 3. Testet pos uten symptomer men hadde grusom hodepine noen dager før jeg testet meg. 

Skrevet

Jeg fikk korona ca 6 uker etter tredje dose. Hadde et mildt forløp da ☺️

Skrevet

mannen i huset har tatt alle vaksinene og har testet positivt idag. så jada, det går fint.

Skrevet

Ja, jeg fikk korona kort tid etter 3. dose.

Alle selvtester var negative, men hadde sterk hodepine i flere dager. Til slutt tok jeg en pcr, som var positiv.

Skrevet

Jeg testet positiv 10 dager etter dose 3, 11 dager etter førstemann i hus fikk korona. 

Skrevet

Ikke meg personlig, men jeg vet om veldig mange som har blitt smittet etter dose tre. Alle fikk lett forløp.

Skrevet

Jepp. Det er en stund siden jeg fikk 3. dose da, jobber i helsevesenet så vi fikk tilbudt tidlig. Og jeg fikk positiv corona test nå på torsdag. Feber, svimmel, sliten, hoste, snufsete

Skrevet

Takk for svar alle!

Har svak positiv test i kveld. Feber og begynner å bli dårlig form. 

Skrevet

Ja, 1 uke etter dose 3 var testen positiv. Ingen symptomer.

Skrevet
Annanymius skrev (2 timer siden):

Takk for svar alle!

Har svak positiv test i kveld. Feber og begynner å bli dårlig form. 

God bedring. Ser på jobben min hvor mange har 3 doser at de blir smittet de også.

Skrevet

Min datter testet positivt dagen etter jeg tok tredje dose. Jeg var slapp etter vaksinen og testet negativt en ukes tid. Da jeg begynte å bli frisk kom en svak positiv test. Ble ikke dårligere.

• Opprett ny...