Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på alle sammen;)

Jeg er en godt voksen dame som er veldig interessert i kåper. Og da spesielt lange deilige boblekåper/dunkåper. For noen år siden så var det mange som gikk med lange boblekåper, men den tiden er tydeligvis forbi(synd). Jeg har alltid kjøpt meg mange kåper om vintrene, alt fra boblekåper til pelskåper, lange og korte.

Noen kåper har jeg gitt bort, men har tatt vare på alle boblekåpene mine. Har nesten blitt en slags liten "boblekåpesamling".

Hadde vært spennende og hørt om dere andre her på forumet har noe forhold til boblekåper/dunkåper. Hva slags boblekåper har dere? Korte eller lange? Glatte i stoffet? Merker? Hvor og når de er kjøpt osv?

Gleder meg til mange innlegg

Mange kåpehilsener fra Heidi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen forhold til boblekåper...har noen ...de fleste er korte...og i varierende farger...alt fra rosa...blå....hvitt..sort...har også et par "lange"..som brukes nå og da..alle har form..

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har ingen, men husker jeg ønsket meg en i 1998.

Skrevet

vet ikke om de jeg har kan kalles for boblekåper..når jeg tenker meg om! :sjarmor: litt tykkejakker..blir jo boblekåper..uhm...

Skrevet (endret)

Skal jeg være ærlig så synes jeg ikke "boblekåper" er noe fint, akkurat slik som boblejakker. Men men, meg om det. Jeg bruker som oftes "vanlige" kåper, uten bobler og UTEN pels. Har 2 svarte lange kåper og 1 rød lang kåpe. Har 2 svarte losjakker (korte kåper).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Hei dagensdiva!:)

Du skriver at du har to "lange" boblekåper. Lurer på hvordan de ser ut?

Farge osv.?

Hilsen Heidi:)

Skrevet

Ops, jeg tar det tilbake..nå har jeg tenkt enda mer..og det er visst ikke bobleKÅPER JEG HAR..heller vanlige kåper..som er litt tykke...SYNES heller ikke boblekåper er noe fint egentlig....men men..igjen smak og behag! :sjarmor:

Skrevet (endret)

Jeg hadde en i fjor, men jeg kastet den, den var svart, jeg syns den var stor, formløs og mindre pen.

Endret av Nutmeg
Skrevet

Har slags fobi mot boblekåper. Da jeg var fjortis eller deromkring gikk voksne damer med boblekåpe og hadde kortklippet permanenthår. Bestemte meg for at aldri boblekåpe. Der gikk liksom grensen for å være kjerring etter mitt hode. Men smak og behag er som kjent ulik. Boblejakker er heller ikke så kjempelekkert, men jeg har en. Som barn av moncler-tiden har jeg ikke samme negative forhold til dem.

Gjest Sukkerert
Skrevet (endret)

Hvorfor ser jeg for meg en mannlig kaapefetishist naar jeg leser hovedinnlegget? ;)

Endret av Sukkerert
Skrevet
Hvorfor ser jeg for meg en mannlig kaapefetishist naar jeg leser hovedinnlegget?  ;)

:ler: Eller en kvinnlig en. Først jeans, nå boblekåper.

Jeg synes boblekåper generelt er forferdelig stygt, men har siklet litt på en uvanlig en fra Jenny Helström.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...