Gå til innhold

Får ikke til å skru på kokeplatene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en ovn med touch flate (eller hva en nå kaller det?) og nå klarer jeg ikke å skru på kokeplatene. Ingenting skjer når jeg trykker på på knappen. Det er lenge siden jeg har brukt den og den fungerte helt vanlig sist jeg brukte den. Kan det være fordi det er lenge siden sist jeg brukte den at den ikke fungerer? Og hva kan jeg gjøre for å få den til å fungere?

Anonymkode: 542f1...73d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være du må trykke på komfyrvakta. 

Anonymkode: febcc...29c

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje sikringa er gåen?

Anonymkode: 0131b...83e

AnonymBruker
Skrevet

Barnesikringen kan være på, prøv å legge en finger på den knappen og se om noe skjer. Ellers kan det være sikringen eller komfyrvakt.

Anonymkode: 6258d...bd3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har en ovn med touch flate (eller hva en nå kaller det?) og nå klarer jeg ikke å skru på kokeplatene. Ingenting skjer når jeg trykker på på knappen. Det er lenge siden jeg har brukt den og den fungerte helt vanlig sist jeg brukte den. Kan det være fordi det er lenge siden sist jeg brukte den at den ikke fungerer? Og hva kan jeg gjøre for å få den til å fungere?

Anonymkode: 542f1...73d

Troll igjen fra deg

Anonymkode: ca295...928

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert komfyrvakta, som en annen har nevnt her.

Anonymkode: 2f266...0b5

AnonymBruker
Skrevet

Om det ikke er komfyrvakta kan det tenkes den rett og slett trenger en "restart" som mye annen elektronikk. Når min krangler er det enklere å ta sikringen enn å komme til å trekke ut kontakten.

Anonymkode: e5ed7...ce0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Troll igjen fra deg

Anonymkode: ca295...928

Hvorfor skulle det her være troll? Skjedd med meg også. Var komfyrvakta som hadde slått av alt

Anonymkode: 747db...2bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...