Gå til innhold

Hvordan klarer folk å finne middels kjærester og tenke at dette er nok?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da mener jeg ikke middels som i middels utseende, men folk som finner seg middels kjærester dvs. de som synes det er bra nok å sitte og se på TV hver kveld, sitte og taste på hver sin mobil i sofaen. Folk som drar til syden en gang i året, og ellers ser på paradise hotel, 71 grader nord, mesternes mester, lindmo, hvordan kan folk leve sånn?

Jeg og kjæresten ser bare på tv når det er en film eller serie vi har planlagt å se, og vi bruker ikke mobilen når vi er sammen men vi har fantastiske samtaler sammen, lager mat, går turer, holder på i hagen, drar på små helgeturer i skog og mark eller storbyer iblant. Koser oss med et varmt bad heller enn å se på 71 grader nord f.eks.

Forstår ikke hvordan folk kan være fornøyd med å se på standard tv-programmer, scrolle facebook og instagram på mobilen og det er det? Er det lav iq som gjør at folk synes et sånt liv er tilfredsstillende?

Anonymkode: ae260...d6b

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte de som ikke klarer å leve med hverandre, men ikke uten heller. Forhold bygget på avhengighet og redselen for å være alene. 

Anonymkode: 8d16d...9fb

• Liker 9
Skrevet

Det du beskriver er vel først og fremst et kjedelig forhold, snarere enn en middels kjæreste.

Men, mange folk er kjedelige. Noen er kjedelige fordi de mangler fantasi, mens andre er kjedelige fordi de mangler penger eller energi.

Samtidig mistenker jeg at mange eventyrlystne folk med beskjedne/moderate inntekter er dårlige til å spare penger når de er unge, og kommer som 30-åringer og lurer på hvorfor de ikke har råd til bolig i Oslo.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Da mener jeg ikke middels som i middels utseende, men folk som finner seg middels kjærester dvs. de som synes det er bra nok å sitte og se på TV hver kveld, sitte og taste på hver sin mobil i sofaen. Folk som drar til syden en gang i året, og ellers ser på paradise hotel, 71 grader nord, mesternes mester, lindmo, hvordan kan folk leve sånn?

Jeg og kjæresten ser bare på tv når det er en film eller serie vi har planlagt å se, og vi bruker ikke mobilen når vi er sammen men vi har fantastiske samtaler sammen, lager mat, går turer, holder på i hagen, drar på små helgeturer i skog og mark eller storbyer iblant. Koser oss med et varmt bad heller enn å se på 71 grader nord f.eks.

Forstår ikke hvordan folk kan være fornøyd med å se på standard tv-programmer, scrolle facebook og instagram på mobilen og det er det? Er det lav iq som gjør at folk synes et sånt liv er tilfredsstillende?

Så søt du er🙄

Anonymkode: 2d301...2f2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Vaffelhunden skrev (3 minutter siden):

Det du beskriver er vel først og fremst et kjedelig forhold, snarere enn en middels kjæreste.

Men, mange folk er kjedelige. Noen er kjedelige fordi de mangler fantasi, mens andre er kjedelige fordi de mangler penger eller energi.

Samtidig mistenker jeg at mange eventyrlystne folk med beskjedne/moderate inntekter er dårlige til å spare penger når de er unge, og kommer som 30-åringer og lurer på hvorfor de ikke har råd til bolig i Oslo.

Hvorfor er det kjedelig forhold? Bare fordi de gjør det annerledes enn deg?

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehehehe…

Altså, jeg (vi) er som deg og kjæresten din, TS.

Men ingen av oss ville jo skrevet en slik tråd som dette.

Da kan man jo like godt se paradise hotel eller spille spill på mobilen…

Anonymkode: 39b83...efc

• Liker 24
Skrevet

Her er vel heller spørsmålet hvordan noen klarer å like å gjøre andre ting sammen enn det en selv synes er gøy. Her går det også lite i tv-titting, men for egen del høres hagearbeid og lange varme bad enda mindre fristende ut så hver sin smak. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du Skriver innlegg på kg for å disse de som gjør det annerledes enn deg, det er ti ganger verre enn å se tv sammeb

• Liker 17
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de synes det er hyggelig å se på tv sammen etter en lang dag? 

Anonymkode: 85bd4...3ee

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke heller være glad for at de er fornøyde? 

Hadde du heller foretrukket at denne gruppen med folk hadde vært rasende og hadde gått i demonstrasjoner? 

Anonymkode: 17dc2...b42

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du skal altså bestemme hva som er bra nok for andre? Grøsser av folk som deg som mener de sitter på fasiten for andre 

Lol, føler deg truffet altså? Hvor står det forresten at jeg skal bestemme over andre? Sitat takk

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det kjedelig forhold? Bare fordi de gjør det annerledes enn deg?

Å bare gjøre det samme hele tiden, og aldri prøve noe nytt; må vel kunne sies å være kjedelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Vaffelhunden skrev (4 minutter siden):

Å bare gjøre det samme hele tiden, og aldri prøve noe nytt; må vel kunne sies å være kjedelig.

Fordi ? Du vet folk er forskjellige eller

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra nok for oss. Lager god mat til alle tv kveldene, har mye fysisk kontakt, gode samtaler, scroller på kg og ler av dere. Hva er galt med å trives med det? Det betyr jo ikke at vi ikke går turer, drar på helgeturer eller koser oss uten tv og mobil? 

Anonymkode: 7d2e4...62f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lol, føler deg truffet altså? Hvor står det forresten at jeg skal bestemme over andre? Sitat takk

Les innlegget ditt du

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men du tar deg tid til å henge på KG? Gå å tapp i badekaret ditt du.

Anonymkode: 62186...055

• Liker 14
Skrevet

Høres ut som du er 20-årene med første kjæreste uten barn. Hører fra deg når du er i 50-årene. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Vi jobber fulltid, studerer på deltid, har en hobby sammen og har 2 barn under 4 år, pusser opp leiligheten vår også - og det er heeeelt nydelig å slappe av med tv og mobil . Bare gjøre ingenting. Helt ok om andre synes det er kjedelig!

Anonymkode: 9bb5f...bc3

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...