AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Hei. Jeg ønsker å slutte på jobben min i bolig. Jeg har PNES. I det siste har jeg hatt anfall og blitt innlagt og vært på legevakta. Jeg føler at jeg har for mye press på meg selv. I tillegg studerer jeg sykepleie og er ferdig til sommeren. Disse anfallene har begynte å påvirke praksis fordi jeg får endel fravær som jeg må ta igjen. jobben påvirker meg veldig, det er slitsomt og jeg bruker flere dager til å grue meg til å gå på jobb. Jeg har vært anfalls fri et par måneder fordi det var ikke så tungt på jobben og studiet var rolig. Jeg vil slutte slik at jeg ikke trenger å jobbe i de tre måneders oppsigelsestid. Hvis jeg fortsetter så vil anfallene fortsette og det vil ikke bli noe endringer. Det er et godt arbeidsmiljø, men selve jobben er tung. Samtidig vet jeg ikke om jeg kan sykemelde meg siden jeg kanskje starter å jobbe til sommeren etter endt utdanning. Kan man velge å slutte pga helsemessige årsaker, og er det sannsynlig at jeg får attest fra lederen? Er det noe annet man kan gjøre? Anonymkode: f1ec7...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå