AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Hei damer. Jeg elsker permisjon og nyter hvert eneste sekund. Jeg og baby elsker å være sosiale. Vi har flere barselgrupper, drar på kafe, kjøpesenter, babysang og babysvømming. Denne uka derimot har vi fått corona hele familien. Vi må derfor bare være hjemme. Jeg merker nå at det er en vanskelig alder med 6 mnd. Baby vil helst sitte hele tiden, men klarer ikke sitte selv. Nå når baby er syk vil han ikke ligge i babygymmen, ikke ligge på treningsmatte og vi har fortsatt bagdel på vogn så kan kun gå tur når han skal sove. Vi synger, leser og koser masse, men han blir fort lei og utålmodig. Bruker litt vippestol, men hoppehuske og gåstol er uaktuelt for oss. Jeg lurer derfor på hva dere gjør for å aktivisere babyen i denne vanskelige alderen når de så gjerne vil, men ikke kan enda? Anonymkode: f3d06...7a9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Vi hadde skiftet til sittedel i den alderen, så da ble turer straks mer spennende. Hadde koronababy og det var lite å finne på i perioder... Så det ble treningsmatte og babygym, bære rundt og se på ting, bli med på husarbeidet enten på armen, på gulvet eller i vippestol... Og mye tur, etter at sittedelen kom på plass og hn begynte å like vogna. Anonymkode: af053...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå