AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 Hei Det var en kampanje på kjøkken hos Strai, 25% avslag. Vi tegnet et kjøkken. Jeg reagerte på prisen, siden jeg har en bekjent som bestilte kjøkken derfra i høst, og de prisene samsvarte ikke mtp størrelsen på kjøkkenet. Jeg reiste derfor til et annet Strai kjøkken og fikk tegnet opp det samme kjøkkenet. (Spurte om å få avslag der, men det kunne jeg ikke). Begge kjøkken skulle være uten hvitevarer, men med montering inkludert.. Sluttsummen skilte kun 9%, når vi var lovet 25% avslag. Det er snakk om 56 000 i differanse hvis 9%- summen egentlig er fullpris. (De spesifiserer ikke hva hvert element koster, jeg fikk kun totalsummen på kjøkkenet + totalsummen på montering. Montering kostet det samme begge steder). Hva ville dere gjort? Gått tilbake til Strai og krevd mer avslag? Anonymkode: 499ea...454
Gjest Albbas Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Du kan ikke sammenligne ditt kjøkken mot din venns kjøkken, små valg utgjør store prisforskjeller. Det er jo bare å be om oversikt på prisen fra Strai, og be de vise utregning som viser med og uten avslag. På pristilbudet skal eventuelle avslag komme frem. Slik så det ut på vårt tilbud fra Strai.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 Så du fikk pristilbud fra to Strai-forhandlere, det ene pristilbudet inkluderte 25% rabatt, mens det andre pristilbudet var uten rabatt. Så oppdaget du at pristilbudet med rabatt bare var litt lavere (9%) enn pristilbudet uten rabatt. Enig i at det høres rart ut, men kan være ulike materialvalg i de to tilbudene kanskje. Be om spesifisert liste. Anonymkode: ec86e...ff9 2
Solstrålen :) Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så du fikk pristilbud fra to Strai-forhandlere, det ene pristilbudet inkluderte 25% rabatt, mens det andre pristilbudet var uten rabatt. Så oppdaget du at pristilbudet med rabatt bare var litt lavere (9%) enn pristilbudet uten rabatt. Enig i at det høres rart ut, men kan være ulike materialvalg i de to tilbudene kanskje. Be om spesifisert liste. Anonymkode: ec86e...ff9 Jeg har fått spesifisert liste av begge forhandlere. Det er de samme elementene som er brukt. Forhandler 2 var kun 9% dyrene, når det i realiteten skulle være 25% dyrere. Betyr det at vi kun fikk 9% avslag? Hadde du gått tilbake til der vi har bestilt kjøkkenet og klagd?
Gjest Albbas Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 (endret) 2 hours ago, Solstrålen said: Jeg har fått spesifisert liste av begge forhandlere. Det er de samme elementene som er brukt. Forhandler 2 var kun 9% dyrene, når det i realiteten skulle være 25% dyrere. Betyr det at vi kun fikk 9% avslag? Hadde du gått tilbake til der vi har bestilt kjøkkenet og klagd? Men hva står på tilbudet? Du kan jo sammenligne linje for linje, slik som i screenshoten jeg la ved. Det er jo ikke rabatt på montering, noe som gjør at differansen vil være under 25 %. Du kan ikke sammenligne totalpris. Dette er jo kjempelett å finne ut av ved å bruke tre minutter på å studere pristilbudet. Ville aldri bestilt kjøkken uten 25% avslag generelt, unntatt fra Ikea. Alle de store leverandørene har kampanje på 25% flere ganger i året. Presser du litt gir de deg det året rundt. Endret 12. mars 2022 av Albbas
IANIAN Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Min erfaring er at Strai er helt forferdelig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå