AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Skrevet 12. mars 2022 jeg er ei kvinne på 25 år. må si at jeg har skjønt i det siste at jeg fortsatt lever i en boble. har hvert på mange dater, men for det meste gjennom venner, skole og jobb. har truffet via tilfeldigheter en person som har vist interesse en god stund nå har etterhvert fått følelse for han og har så lyst å prøve å date han, men har aldri dratt ut av den komfortsonen at det skal enten være en venn av en venn eller en jeg treffer når jeg er ute i helgene. derfor ga jeg han aldri en sjans og nå er han så å si borte. noen ganger angrer jeg på at jeg var så passiv som jeg var. hva hadde dere gjort? holdt dere til prinsippene? Anonymkode: 378c0...fe6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Du har ikke noe å tape. Bare spørr han på date Anonymkode: c2bc5...105 2
anonymbruker2312 Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 Han har vist interesse men aldri bedd deg ut? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jeg er ei kvinne på 25 år. må si at jeg har skjønt i det siste at jeg fortsatt lever i en boble. har hvert på mange dater, men for det meste gjennom venner, skole og jobb. har truffet via tilfeldigheter en person som har vist interesse en god stund nå har etterhvert fått følelse for han og har så lyst å prøve å date han, men har aldri dratt ut av den komfortsonen at det skal enten være en venn av en venn eller en jeg treffer når jeg er ute i helgene. derfor ga jeg han aldri en sjans og nå er han så å si borte. noen ganger angrer jeg på at jeg var så passiv som jeg var. hva hadde dere gjort? holdt dere til prinsippene? Anonymkode: 378c0...fe6 Høres ut som merkelige prinsipper.... Jeg traff mannen min på match.com og vi er lykkelig gift på 13. året. Vi har 3 barn sammen, flott villa og høyere utdanning begge to. Du vil gå glipp av mange potensielle dersom du insisterer på å møte din fremtidige ektemann kun via en venn eller på byen. Anonymkode: 62388...a7e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå