Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:sjenert: 

Anonymkode: aef24...d7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan I svarte måler man det?? Mine er ikke lange, og ikke korte.. Normale vil jeg si.. 

Anonymkode: 20c8a...f8a

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan I svarte måler man det?? Mine er ikke lange, og ikke korte.. Normale vil jeg si.. 

Anonymkode: 20c8a...f8a

Du måler det ved å bruke en linjal eller målebånd helt inntil og ut vippens lengde. 

8 hours ago, misssixty said:

Litt over en cm

:hjerter:

AnonymBruker
Skrevet

Mine er ganske lange og buede, litt kortere enn middels punktvipper.  Vet ikke hvor lange de er. 

Anonymkode: 85c64...5e7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør fordi jeg har hatt passe lengde og så brukte jeg vippeserum og på måned nr 2 er det ca 1 cm. Har en måned igjen. Så lurte jeg på hva som var normalt og slikt. 

Skrevet

I følge hun som setter på vipper, så er mine naturlige mellom 11mm og 14mm. Noe som er ganske vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, MissPierce said:

I følge hun som setter på vipper, så er mine naturlige mellom 11mm og 14mm. Noe som er ganske vanlig. 

Øh, det er da slettes ikke ganske vanlig. 👀  

AnonymBruker
Skrevet

Måtte gå på badet og måle hehe. Vippene mine ser ut til å stort sett være mellom 7mm og 10mm. Jeg har relativt små øyne og vippene er tynne. Da jeg brukte vippeserum for noen år tilbake ble de kanskje et par mm lengre maks. Men ikke særlig tykkere.

Husker da jeg fikk satt på vippe extensions for en tiden siden på mellom 12 og 14mm. Det så helt idiotisk ut på meg. Grøss og gru! Så litt bedre ut da jeg reduserte lengden til max 12. 

Viktig at vippene kler ansiktet. Jo lengre jo bedre stemmer ikke nødvendigvis for alle. :)

Anonymkode: ba7a8...d10

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...