AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Jeg orker bare ikke mer. Orker ikke dra lasset alene. Orker ikke være rundt en som er sliten, misfornøyd og sur hele tiden. Føler jeg har strukket meg langt i dette forholdet, men nå er det ingenting igjen. Er utslitt, fysisk og mentalt og tror jeg vil få det bedre alene. Vi har barn så dette blir vanskelig. Drømmer om en frisk, blid og omsorgsfull mann som hjelper til hjemme en gang i blant. jeg har prøvd å foreslå samlivsterapi, psykologhjelp til han, sykemelding, uføretrygd. Han gidder ikke ta til seg noe av det som blir sagt eller foreslått. Måtte bare få der ut. Anonymkode: e199d...a2d 3 8 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Sikkert like greit at du går, om du tror man kan "foreslå" uføretrygd til en som ikke en gang er sykemeldt. Det er mange som ikke skjønner hvordan systemet funker, men de kan jo ikke date en kroniker. Anonymkode: ee3f7...ccc 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Måtte bare få der ut. Anonymkode: e199d...a2d Så slemt. Anonymkode: fd8fa...790 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikkert like greit at du går, om du tror man kan "foreslå" uføretrygd til en som ikke en gang er sykemeldt. Det er mange som ikke skjønner hvordan systemet funker, men de kan jo ikke date en kroniker. Anonymkode: ee3f7...ccc 👍🏻 Anonymkode: fd8fa...790 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Skrevet 12. mars 2022 Man kan jo ikke hjelpe noen som ikke vil ha hjelp. Forstår godt at du vil gå dersom han ikke er interessert i å prøve noen ting for å bli bedre eller få det bedre. Anonymkode: f6745...179 8 2
Gjest loveli Skrevet 12. mars 2022 #6 Skrevet 12. mars 2022 Jeg hadde gått. Lett. Orker ikke folk som trykker meg ned.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #7 Skrevet 12. mars 2022 Han har ansvar for sin egen helse. Og når han bruker DEG som "krykke" uten tillatelse, da er det på tide å gå. Tenker det er bra for han også, egentlig. Nå tar han kanskje endelig tak i livet sitt. Og du slipper å få DIN helse ødelagt. Anonymkode: 7aa27...a89 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #8 Skrevet 12. mars 2022 Du har ikke ansvaret for å gjøre han frisk. Ønsker han ikke å få hjelp så er det lite du kan gjøre. Anonymkode: 0142a...990 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #10 Skrevet 12. mars 2022 Jeg hadde forlatt han. Syke mennesker er ikke attraktiv Anonymkode: 6a213...5af 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #11 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sikkert like greit at du går, om du tror man kan "foreslå" uføretrygd til en som ikke en gang er sykemeldt. Det er mange som ikke skjønner hvordan systemet funker, men de kan jo ikke date en kroniker. Anonymkode: ee3f7...ccc Slemt svar... hun mente vel å starte prosessen mot trygd. TS er tydeligvis fortvilet- du kunne gitt henne et konstruktivt svar heller.... TS, ta vare på deg selv og dine behov. Samboer må selv ville ha hjelp og ta initiativ til det selv. Det er forferdelig å stå på sidelinjen og se noen som ikke tar imot hjelp men bare fortsetter å kjøre livet sitt i grøften. har gjort det selv, men jeg valgte å gå fordi jeg ble deprimert selv av å se på det.... Anonymkode: ce3e4...d84 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå