Gå til innhold

Er jeg unormal?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Astrid18

Hei! Nå har jeg trent styrke på sats i over 2 år. Dette har gitt resultater!! I går etter at jeg og typen min så en friends episode vi hadde tatt opp på video hvor Chandler og Monika tok håndbakk, utfordra typen min meg. Jeg merka fort at jeg lett kunne ha vunnet, siden jeg klarte å holde startposisjonen en stund uten å anstrenge meg så mye. Typen min prøvde virkelig d så jeg på ansiktsutrykket.. Etter hvert begynnte jeg å føle meg flau over å være såpass sterk at jeg kunne ha slått han, så jeg gjors på å tape..

Liker virkelig å trene styrke. Men nå frykter jeg at motivasjonen vil forsvinne :( Dette synes jeg er trist siden treningen gir meg mere overskudd i hverdagen. Føler meg ganske unormal etter denne episoden. Har jeg grunn til d?

Har noen av dere andre slått typen deres eller andre gutter i håndbakk? Hvis ja hvordan reagerte han og du?

Tror en del gutter har problemer med å være svakere en dama si, frykter typen min er en av dem. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mister du motivasjonen fordi du slår typen i håndbak? Det synes jeg er rart. Jeg ville ha fått styrket motivasjon jeg... men nå er min mann veldig mye sterkere enn meg også da.

Hvis du føler deg bedre av å trene, så skal du gjøre det.

Typen din sin selvfølelse er i dette tilfellet ikke ditt ansvar.

Fortsett å trene og kos deg - kanskje han har fått motivasjon til å begynne å trene, gå og tren sammen da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg hadde vært kjempestolt jeg! :D

Så gøy å kunne slå kjæresten(eller gutter generelt) i håndbak..

Jeg har ikke sjans i verden jeg..ikke enda ihvertfall :roll:

Vis han at du slår han du, så ser du nok en som trener styrke som en gal fremover :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

hehe, der har ikke jeg sjans i helvete engang...

Hvorfor mister du motivasjonen av det ?

HVis han absolutt vil ta håndbak med deg, så vet han jo at det er en viss mulighet for at han taper, selv om han selvfølgelig ikke tror noe på det før hånda hans ligger der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knus han i hånbak, så får han nok motivasjon til å trene litt selv!  :wink:

Ja jeg er helt enig med deg Lasse.

Stå på og kos deg med treningen. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja..også stikker du reparerer bilen hans etter¨på..eller en annen manneting.. he he he

Nå ser ikke jeg problemet i og bli slått i håndbak av en jente?

men..det er kanskje en guttegreie?

..stå på!

det får du igjen for senere i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...