AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Vi holder på å pusse opp et lite, men trivelig 90-tallshus. Vi har bodd her i noen år nå og tatt litt etter litt. Nå har vi stue og spisestue igjen og jeg har et håp om å finne en løsning som gjør at vi vil trives med valgene vi tok i mange år fremover. Ikke gå for mote/trender som vi blir fort lei av, men en en stil som er litt mer "udødelige " om dere skjønner. Har dere noen tips på lur? Vi er ikke veldig opptatt av interiør og det nyeste av det nyeste, men liker å ha det ryddig, oversiktlig og hjemmekoselig, samt litt kvalitet. Kanskje vanskelig å forklare...interiør-kontoer på Instagram er gjerne like, med kliniske og spesielle hjem. Jeg har små barn, så da blir det noen lekekroker og tegninger som preger hjemmet vårt. Tar i mot alle forslag. Anonymkode: 50749...a08
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Jeg er veldig begeistret for plassbygde løsninger! Men det er kostbart da. Selv sparer jeg på interiørblader, og de eldste jeg har liggende er over 20 år gamle🙈 Om vi skal pusse opp blar jeg gjerne gjennom noen, og om jeg finner interiør jeg fremdeles elsker etter så lang tid, vet jeg at det er rett for meg.. Anonymkode: 5bac3...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå