AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Det er lenge siden jeg har vært hos typen nå, men i dag reiste vi til han. Når jeg skulle dusje skyntet han seg på badet for å ta noe ut i fra dusjen - for så å gjemme det. Jeg så hvor han la det og det viste seg å være glidemiddel.. Jeg tenker det værste (at han er utro), men vet ikke hvordan jeg skal konfrontere han med det.. Er det noen der ute som kan hjelpe meg? Tenker dere at det kan være utroskap inni bildet? 🙄 På forhånd tusen takk for svar. Anonymkode: b57ec...307
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 Nei. Han har sikkert runket i dusjen, og synes det er bedre med glidemiddel? Er han litt bluferdig av seg ellers også? Siden han gjemte den mener jeg? Anonymkode: 1208f...b4e 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Skrevet 11. mars 2022 er visst mange menn som putter dildoer i si egen rumpe nå til dags så det er nok bare det. 🤮 Anonymkode: eb48c...8c1 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 Hmm. Det er jo litt rart at han hadde det så travelt med å skjule det. Anonymkode: 0ac51...71a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #5 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Han har sikkert runket i dusjen, og synes det er bedre med glidemiddel? Er han litt bluferdig av seg ellers også? Siden han gjemte den mener jeg? Anonymkode: 1208f...b4e Nei, han er i utgangspunktet ikke det, vi har forøvrig vært sammen i flere år. Burde ikke være flaut om om jeg så visste om at han bruker det Anonymkode: b57ec...307
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #6 Skrevet 11. mars 2022 Han runker i dusjen. Ferdig Anonymkode: a3a72...8e5 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #7 Skrevet 11. mars 2022 Glidemiddel er det mange menn som bruker når de masturberer, eller tar jeg helt feil? At han har det travelt med å skjule det sier vel heller noe om forholdet mellom deg (TS) og kjæresten, eller kanskje han er av den sjenerte typen.. Anonymkode: 52d3d...3d5 2
Gjest Lunaris Skrevet 11. mars 2022 #8 Skrevet 11. mars 2022 (endret) Nei, han runker ikke i dusjen! Enten er han bi, eller er utro med en kvinne og hatt analsex i dusjen. Derfor glidemiddel. Derfor han skyndte seg å forsøke å fjerne spor istedenfor å la den ligge og bare svare enkelt om du skulle spørre, at han bruker den til runking. Gratulerer, du har avslørt kjæresten din før hus, barn, bil osv. Endret 11. mars 2022 av Lunaris
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #9 Skrevet 11. mars 2022 Tja min har glidemiddel, ikke til runking men han liker å leke med sin egen rumpe. Men det er ikke hemmelig akkurat da. Anonymkode: cecbf...d0f 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. mars 2022 #10 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Hmm. Det er jo litt rart at han hadde det så travelt med å skjule det. Anonymkode: 0ac51...71a Det er ikke rart i det heletatt. Damer blir jo krenket og det som værre er om slike ting kommer frem i lyset. Bare se på åpningsinnlegget!! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #11 Skrevet 11. mars 2022 Det gir jo ingen mening at glidemiddelet i dusjen skulle stå der pga utroskap. Da hadde det vel vært på soverommet? Nei, han liker nok å runke i dusjen. Anonymkode: f03d5...f91
Påkrevd Skrevet 11. mars 2022 #12 Skrevet 11. mars 2022 (endret) Buttplug, "masturbator", runking, det er mange grunner for en mann å ha glidemiddel. Jeg har to tuber selv, og slett ikke utro. Hvis du ikke visste om noe glidekrem fra før, tipper jeg kanskje at onanering og eventuelle leketøy er noe dere holder på med hver for seg? Følte seg vel kanskje litt forlegen, da. Endret 11. mars 2022 av Påkrevd 1
Antonetta Skrevet 11. mars 2022 #13 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er lenge siden jeg har vært hos typen nå, men i dag reiste vi til han. Når jeg skulle dusje skyntet han seg på badet for å ta noe ut i fra dusjen - for så å gjemme det. Jeg så hvor han la det og det viste seg å være glidemiddel.. Jeg tenker det værste (at han er utro), men vet ikke hvordan jeg skal konfrontere han med det.. Er det noen der ute som kan hjelpe meg? Tenker dere at det kan være utroskap inni bildet? 🙄 På forhånd tusen takk for svar. Anonymkode: b57ec...307 Han trenger ikke å ha vert utro selv om han har brukt glidemiddel🙄
Gjest Smeltemann Skrevet 11. mars 2022 #14 Skrevet 11. mars 2022 Nei her har han nok tatt seg en god runk.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #15 Skrevet 12. mars 2022 Han bruker det sikkert til å runke og syntes det var flaut at du skulle se det, eller kanskje redd for at du skulle misforstå og få de tankene du har nå. Tror de aller fleste menn bruker lub eller lotion når de runker. Anonymkode: c476d...b10
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #16 Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han bruker det sikkert til å runke og syntes det var flaut at du skulle se det, eller kanskje redd for at du skulle misforstå og få de tankene du har nå. Tror de aller fleste menn bruker lub eller lotion når de runker. Anonymkode: c476d...b10 Man kan tro det fordi det er det media viser. Men det kommer fra USA, hvor de fleste er omskjærte og da mister de de funksjonen forhuden gir. Så de må, eller får mye større utbytte av å, bruke lubrikant. Det er ikke nødvendig å bruke det hvis man er "hel", men en del bruker det sikkert for ekstra følelse. Anonymkode: 65cff...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå