Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

7 år sammen og et par barn. Det er et stygt brudd der han ikke er snill mot meg og er mer egoist enn aldri før. Paykologen min kalte han for egoistisk drittsekk i dag og som bruker herseteknikk mot meg etc. Jeg har jo følt det sånn å vet at han ikke er snill mot meg eller har respekt for meg, men samtidig gjør det vondt å i dag fikk jeg vite at han er på Tinder og at han har vært der en stund. Han som jobber hele tiden å lar meg stå med alt ansvar hjemme og med barna

Midt i flyttingen å med alt som hører til hjelper han knapt til😳 Hvordan står man i en sånn situasjon i et par mnd til? Han gjør alt for å såre meg, han selv viste tegn til sjalusi når jeg var bortreist med jobben sist uke... En god vennine av meg sa i dag at jeg må heve meg over han og at han sliter mer enn meg! 

Han har rotet til økonomien å uten sted å flytte, mens jeg har kjøpt nytt hus og har god økonomi....

Anonymkode: d560c...1b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha fokus på å ta vare på barna. 

Anonymkode: 0df81...b88

• Liker 5
Skrevet

Er det ikke noen du og barna kan bo hos i mellomtiden, og så kan du evt sette tingene dine på lager? 

For dette høres ikke utholdelig ut for deg, og gjør det nok heller ikke bra for barna. Beste for dere alle er nok å dere to ikke bor sammen lengre enn nødvendig. Hvem av dere tok initiativ til å gjøre det slutt? Driver han slik fordi han er såret, eller hadde han tendenser til slik oppførsel tidligere også? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen din har rett: Det greieste er om du bare står i det disse månedene, så er du kvitt han. Det høres ut som du kommer greit utav det på sikt ift økonomi og hus, og det blir neppe noe bedre situasjon i dag av å prate om urettferdighet og følelser når ståa er så betent som den er. 

På sikt burde dere dog ta dere sammen og oppføre dere som voksne. Dere har tross alt barn å samarbeide om, og det er ingen grunn til at de skal lide pga deres interne problemer.

Anonymkode: 9b652...3e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MLy92 skrev (2 timer siden):

Er det ikke noen du og barna kan bo hos i mellomtiden, og så kan du evt sette tingene dine på lager? 

For dette høres ikke utholdelig ut for deg, og gjør det nok heller ikke bra for barna. Beste for dere alle er nok å dere to ikke bor sammen lengre enn nødvendig. Hvem av dere tok initiativ til å gjøre det slutt? Driver han slik fordi han er såret, eller hadde han tendenser til slik oppførsel tidligere også? 

Han stakk i sinne, jeg satte foten ned å det taklet han ikke. Han skal alltid ha siste ordet. Han prøver legge alle hans drittsekk oppførsel på meg. Dersom han har vært ufin er det min feil. Han lager sine egne historier for å sette meg i et dårlig lys, som feks var jeg borte med jobben sist uke å da har jeg løyet om at jeg ikke var på kurs, at jeg var der for å feste kun etc etc. Han påstår det er det samme at han er på Tinder som at jeg har vært på konsert/på byen i det siste, men ber meg ikke bryr seg om hva han gjør men vil legge sine dårlige følelser over på meg. Han prøver nok å psyke meg ut! Jeg må bo sånn frem til jeg overtar nytt hus, må også få klargjort huset vi bor i for salg å det er en stor jobb, så tøfft med små barn og han som er som en tikkende bombe om dagen😳 

Takk for du tok deg tid til å skrive til meg🙏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Venninnen din har rett: Det greieste er om du bare står i det disse månedene, så er du kvitt han. Det høres ut som du kommer greit utav det på sikt ift økonomi og hus, og det blir neppe noe bedre situasjon i dag av å prate om urettferdighet og følelser når ståa er så betent som den er. 

På sikt burde dere dog ta dere sammen og oppføre dere som voksne. Dere har tross alt barn å samarbeide om, og det er ingen grunn til at de skal lide pga deres interne problemer.

Takk, jeg må bare prøve holde roen. Det er ikke lett, for han skal kverulere om alt tom meglerfrima jeg skaffet var feil å prosessen blir utsatt...

Jeg vil ha de pengene jeg gikk inn med, ellers får han ta det han vil. Jeg er en større person enn sånn han oppfører seg! Han får bare leve i troen om at alt er min skyld🙈

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Takk, jeg må bare prøve holde roen. Det er ikke lett, for han skal kverulere om alt tom meglerfrima jeg skaffet var feil å prosessen blir utsatt...

Jeg vil ha de pengene jeg gikk inn med, ellers får han ta det han vil. Jeg er en større person enn sånn han oppfører seg! Han får bare leve i troen om at alt er min skyld🙈

Innerst inne vet han det nok,han er bare for feig til å innrømme det, tenker jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan tenker du at ts skal ta seg sammen? Slik jeg leser dette er det mannen som er en tosk, og det kan ikke ts gjøre noe med. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen å snakke med om dette? En venn eller en du har i ditt liv som forstår deg og er en god lytter? 

Anonymkode: 36f3a...def

AnonymBruker
Skrevet

Var nylig i liknende situasjon.  Bodde to mnd hos mamma, flyttet hjem igjen og bodde sammen 2 uker før han flyttet ut.  Har du en lignende mulighet? Omså bare for noen dager 

Han var _skikkelig_ drittsekk før og etter vi gjorde det slutt, men etter sinnet hans har roet seg så har vi et godt samarbeid om barna og er ofte sammen som familie. Håper det samme for deg❤️

Anonymkode: 9b5ee...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...