AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Advarsel, lagt og like mye for å lufte tanker som spørsmål. For tre år siden gjorde jeg det slutt med samboeren min, etter å gradvis ha følt mer og mer at han ikke var tiltrukket av meg, og som følge av det mistet all lyst selv. Jeg tror dette egentlig handlet om min selvtillit. Det var så ufattelig vondt å gå, men jeg følte jeg måtte få rom til å håndtere det fremfor å ta ting ut på ham. Så gikk jeg samtidig med et håp om å finne tilbake, men de gangene vi så hverandre klarte jeg tydeligvis ikke si eller vise hva jeg egentlig følte. Tankene mine satt fast i «ser du ikke at jeg har det så vondt at jeg knapt får puste», samtidig som jeg skjønner at han virkelig ikke kunne se det - da eller tidligere. Han fikk ny jobb, og flyttet til andre siden av landet før jeg klarte si noe. Og to år og en pandemi senere avslutter jeg fortsatt alle dater raskt av dårlig samvittighet for å lure noen. Alt jeg ønsker meg er å spole tilbake, få profesjonell hjelp og redde forholdet til den beste vennen jeg har hatt. Jeg gjør ikke dette, fordi han har etablert seg med venner og dyr, og er knapp og høflig i sporadisk kontakt. Jeg ønsker ikke å gjøre noe vanskelig for ham, siden dette er min feil. Har noen opplevd lignende? Og likevel klart å bli lykkelig igjen? Det virker helt umulig, og jeg har ikke samvittighet til å la noen være reserve så lenge drømmen min egentlig er eksen. Anonymkode: 7a3fe...ed3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #2 Skrevet 12. mars 2022 Høres ut som profesjonell hjelp er lurt. Anonymkode: 9395a...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå