Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om nr 23 Biscuit er i rosatone og Vanilla nr 20 er i gultone?

Sitter og lurer påom jeg skal våge å bestille på Strawberry...

Det ser så ut på nettstedet til HR . :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 23 er ikke rosatonet, den er gultonet, og medium mørk (jeg har den selv). Nr 20 husker jeg ikke helt fargen på, men tror den er gultonet og ganske lys.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kjøpte faktisk en sånn sjøl idag, syns alle fargene så gultonet ut :forvirret:

Jeg er veldig lys i huden, så det ble nr 13 på meg. Jeg har aldri vært så fornøyd med en foundation før! Er sikkert fem år siden sist jeg kjøpte, har bare gjort bomkjøp tidligere (bortsett fra kanebopudderet), men denne satt som et skudd! :)

Skrevet

Det er min favoritt også! Jeg har nummer 23, som gir litt fin glød i huden, siden jeg har gultonet hud. Jeg fikk først prøve på nr 24, men den var skikkelig oransje.

Jeg hadde nesten gitt opp å finne foundation jeg likte, og har bare brukt pudder, men denne elsker jeg! I tillegg dekker den ikke så sinnssykt, så det blir ikke så maske-aktig.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Siden jeg er såpass lys og hverken gultonet eller rosatonet (såvidt jeg kan se selv) så har det vært umulig å finne foundation, men denne var bare knall :)

Ok... nå har tråden sporet fullstendig av :rodme:

Skrevet

Har 2,3 i bare mineral foudation ,men føler huden blir litt tørr nå .

Lurer på om jeg skal våge å bestille biscuit nr 23...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kan du ikke vente til mandag og stikke innom et parfymeri og teste fargene først? Er jo mildt sagt irriterende og betale masse penger og ikke kunne bruke det.

Skrevet (endret)

Nr 23 er mørkere enn 2.3 i mineralfoundation. Men det er totalt umulig å se hvordan en foundation blir før du har testet på huden din. Dessuten, det er ikke sååå mye penger å spare, spesielt ikke hvis du risikerer bomkjøp. Slik bestilling har jeg slutter med, for det ble dyrt, og jeg lurte meg selv.

Endret av Elphaba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...