Gå til innhold

Obi-Wan Kenobi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ‘The Mandalorian‘ og ‘The Book of Boba Fett‘ er den neste Star Wars-serien allerede på vei. Den 25. mai er Ewan McGregor tilbake som Obi-Wan Kenobi på Disney+. Første sesong har 6 episoder.

(Trailer)

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg likte The Madalorian men The Book of Baba Fett falt jeg av raskt! Jeg får prøve igjen på Obi-Wan da! 😄

Anonymkode: 970b2...c28

AnonymBruker
Skrevet

Syns det ser ganske bra ut, og jeg liker veldig godt Ewan som Obi-Wan, så dette gleder jeg meg til!

Anonymkode: 53d99...878

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Obi-Wan er på ingen måte min favorittkarakter, men blir interessant å se dette. 

Anonymkode: 152bf...95c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2022 den 0.13):

jeg likte The Madalorian men The Book of Baba Fett falt jeg av raskt! Jeg får prøve igjen på Obi-Wan da! 😄

'The Book of Boba Fett' hopper fram og tilbake i tid, og det er lett å bli forvirret. Men det kommer seg etter hvert. 😀

AnonymBruker
Skrevet
NordicViking skrev (1 minutt siden):

'The Book of Boba Fett' hopper fram og tilbake i tid, og det er lett å bli forvirret. Men det kommer seg etter hvert. 😀

Det er ikke like forvirrende som i The Witcher. Likte Boba Fett, er jo på en måte litt fortsettelse på The Mandalorian også. 

Anonymkode: 58edc...853

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Feilen med Boba Fett-serien er at Boba Fett er med. Eller dvs, man kunne gjerne hatt med samme karakteren, altså han skalla, middelaldrende fyren. Men man hadde ikke behøvd å kalle ham Boba Fett. Han har ingenting med den ekte Boba Fett å gjøre. Helt unødvendig misbruk av karakteren.

Anonymkode: 3cd2a...118

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.3.2022 den 0.13):

Synd, da The Mandalorian trer jo inn i Boba Fettserien med noen av de beste episodene. Du må ha sett den for å skjønne hva som kommer til å skje i sesong 3 av The Mandalorian.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg til den, spesielt når Hayden Christensen er tilbake som Darth Vader. 

Anonymkode: 97fe2...790

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er ikke like forvirrende som i The Witcher. Likte Boba Fett, er jo på en måte litt fortsettelse på The Mandalorian også. 

Men er ikke baby Yoda med? Så han ikke i føreste episode 😕

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Thaila said:

Men er ikke baby Yoda med? Så han ikke i føreste episode 😕

Spoiler

Han er med

Anonymkode: d757f...3bb

• Liker 1
Skrevet

Grogu BD24331A-A7E6-474B-B8AB-348A2ABF88E5.gif.12aa5af3cae59f8bb16ecda0475248b0.gif 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

snakk om å tyne ut mest mulig "dramatikk" fra de samme gamle, trøtte greiene...    

Anonymkode: 98737...969

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 10.28):

snakk om å tyne ut mest mulig "dramatikk" fra de samme gamle, trøtte greiene...    

Føler mye fortsatt er usagt og ikke gått inn på om sakene rundt Obi Wan. Synes han har en side som er helt avskyelig så kanskje de endelig går inn på det.

• Liker 1
Skrevet

Skulle gjerne sett en serie med Qui-Gon Jinn og jeg 6B4566DF-F497-4FC9-B950-26E5C08776EB.gif.eb200901c9673d32a5229be1e56f8cf7.gif

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Føler mye fortsatt er usagt og ikke gått inn på om sakene rundt Obi Wan. Synes han har en side som er helt avskyelig så kanskje de endelig går inn på det.

Hvilken side da?

Anonymkode: d757f...3bb

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg veldig 😃 Elsker at de har med inquisitors!

Anonymkode: 9bbfd...ef5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
NordicViking skrev (På 11.3.2022 den 22.46):

Etter ‘The Mandalorian‘ og ‘The Book of Boba Fett‘ er den neste Star Wars-serien allerede på vei. Den 25. mai er Ewan McGregor tilbake som Obi-Wan Kenobi på Disney+. Første sesong har 6 episoder.

(Trailer)

Kommer nok til å se på. Nå var jo "The Mandalorian" på det beste helt greit, mens "Boba Fett" stort sett var ordentlig dårlig. Men håper Disney tar seg sammen denne gangen.

Anonymkode: 72300...cf6

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kommer nok til å se på. Nå var jo "The Mandalorian" på det beste helt greit, mens "Boba Fett" stort sett var ordentlig dårlig. Men håper Disney tar seg sammen denne gangen.

Anonymkode: 72300...cf6

Mandalorian på det best helt greit? Hva var det som ikke var bra?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 18.28):

Gleder meg til den, spesielt når Hayden Christensen er tilbake som Darth Vader. 

Anonymkode: 97fe2...790

Huff, for en elendig og sutrete Anakin Skywalker. Han ødela hele den mellomste trilogien. Håper de endrer på det i Obi Wan. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...