AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Skrevet 11. mars 2022 Okei, ja jeg vet at det er en uskrevne regel å be alle i klassen til barnebursdag. Men når har det seg slik at jeg har en jente som desverre ikke har der så greit i klassen sosialt. Hun er veldig skjeløyd å blir mye mobbet pga dette... Derfor har hun grått å bedd om å være så snill å få slippe å be klassen hjem, hun tror de vil være ufine å finne ting her hjemme de kan bruke mot henne senere. Hun kommer derimot greit overens med et par jenter som er et par år eldre (og mye mer moden en klassen) og ønsket gjerne å be disse to på filmkveld. Så det gjorde vi, nå kom dette ut da hun ene har søsken i jenta vår sin klasse. Dette resulterte i at flere mødre var "forferdet" over at vi ikke fulgte reglene ved barnebursdag, deres barn måtte jo få komme å få her når mitt barn tidligere var bedt hos dem ( hun har sjelden møtt opp av åpenbare årsaker.) Etter dette er jeg og min familie fullstendig fryst ut av de andre foreldrene, vi er kastet ut av 2c gruppe på Facebook... å ingen hilser på oss lengre. Hva skal vi gjøre, begynner å bli så ille at vi bare vil flytte... Anonymkode: 6944f...59b 16
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Okei, ja jeg vet at det er en uskrevne regel å be alle i klassen til barnebursdag. Men når har det seg slik at jeg har en jente som desverre ikke har der så greit i klassen sosialt. Hun er veldig skjeløyd å blir mye mobbet pga dette... Derfor har hun grått å bedd om å være så snill å få slippe å be klassen hjem, hun tror de vil være ufine å finne ting her hjemme de kan bruke mot henne senere. Hun kommer derimot greit overens med et par jenter som er et par år eldre (og mye mer moden en klassen) og ønsket gjerne å be disse to på filmkveld. Så det gjorde vi, nå kom dette ut da hun ene har søsken i jenta vår sin klasse. Dette resulterte i at flere mødre var "forferdet" over at vi ikke fulgte reglene ved barnebursdag, deres barn måtte jo få komme å få her når mitt barn tidligere var bedt hos dem ( hun har sjelden møtt opp av åpenbare årsaker.) Etter dette er jeg og min familie fullstendig fryst ut av de andre foreldrene, vi er kastet ut av 2c gruppe på Facebook... å ingen hilser på oss lengre. Hva skal vi gjøre, begynner å bli så ille at vi bare vil flytte... Anonymkode: 6944f...59b Hev deg over det. Du handlet helt riktig. Anonymkode: f98b9...4d5 41 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 11. mars 2022 Jeg ville tatt det opp at datteren din blir mobbet i klassen, og at hun følte for å ha venner på feiring og ikke mobbere. Selv om jeg er sterk tilhenger av den uskrevne regelen om at alle skal inviteres, så støtter jeg deg i dette valget. Anonymkode: 2b809...5b9 53 2
Fru Uperfekt Skrevet 11. mars 2022 #4 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Okei, ja jeg vet at det er en uskrevne regel å be alle i klassen til barnebursdag. Men når har det seg slik at jeg har en jente som desverre ikke har der så greit i klassen sosialt. Hun er veldig skjeløyd å blir mye mobbet pga dette... Derfor har hun grått å bedd om å være så snill å få slippe å be klassen hjem, hun tror de vil være ufine å finne ting her hjemme de kan bruke mot henne senere. Hun kommer derimot greit overens med et par jenter som er et par år eldre (og mye mer moden en klassen) og ønsket gjerne å be disse to på filmkveld. Så det gjorde vi, nå kom dette ut da hun ene har søsken i jenta vår sin klasse. Dette resulterte i at flere mødre var "forferdet" over at vi ikke fulgte reglene ved barnebursdag, deres barn måtte jo få komme å få her når mitt barn tidligere var bedt hos dem ( hun har sjelden møtt opp av åpenbare årsaker.) Etter dette er jeg og min familie fullstendig fryst ut av de andre foreldrene, vi er kastet ut av 2c gruppe på Facebook... å ingen hilser på oss lengre. Hva skal vi gjøre, begynner å bli så ille at vi bare vil flytte... Anonymkode: 6944f...59b Om jeg forstår deg rett så har hun ikke invitert noen i klassen, ergo har du fulgt reglene. Her kan vi be hele, kun ett kjønn eller vennegruppen, eller noen helt andre 47
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #5 Skrevet 11. mars 2022 Snål historie Anonymkode: fb2f0...8c4 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #6 Skrevet 11. mars 2022 Fru Uperfekt skrev (6 minutter siden): Om jeg forstår deg rett så har hun ikke invitert noen i klassen, ergo har du fulgt reglene. Her kan vi be hele, kun ett kjønn eller vennegruppen, eller noen helt andre Ja var det jeg også tenkte... Men så ble det vist feil da de hadde bedt min datter, at ikke vi ba dem og spanderte mat og drikke, pluss bidro med å passe barn et par timer. Det gjorde jo alleee andre! Men helt ærlig ønsker jeg egentlig ikke disse barna hjemme hos oss da de er såpass ufine mot datteren her... Er jeg helt på villspor?? Hun blir ofte kalt stygge, crazyeyes, de spør hva hun ser på å ler. Hun har også kommet hjem med skrammer da de dytter henne fordi det er gøy at hun ser dårlig. TS Anonymkode: 6944f...59b 4 18
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #7 Skrevet 11. mars 2022 Du fulgte reglene. Og dette høres helt absurd ut, så om dette ikke er trolling hadde jeg flyttet. Anonymkode: 8c7e5...ed8 21
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #8 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du fulgte reglene. Og dette høres helt absurd ut, så om dette ikke er trolling hadde jeg flyttet. Anonymkode: 8c7e5...ed8 Vi har jobbet hardt med skolen for å prøve å bedre situasjonen. Men hær har ungene bestemt seg! Så det er tøfft å prøve å få dem til å godta datter. Vi var jo så glade da vi fikk kjøpt her, nære mine foreldre og det fine huset vårt! Men datter er selvfølgelig viktigere så... Anonymkode: 6944f...59b 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #9 Skrevet 11. mars 2022 Herregud. Datteren din blir mobbet av barna, du blir fryst ut av barnas foreldre. Ja, dette er meg en nydelig suppe. Her er det bare å flytte og ikke se deg tilbake! Dere vil ikke angre! Anonymkode: 9ce5a...a84 29 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #10 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Okei, ja jeg vet at det er en uskrevne regel å be alle i klassen til barnebursdag. Men når har det seg slik at jeg har en jente som desverre ikke har der så greit i klassen sosialt. Hun er veldig skjeløyd å blir mye mobbet pga dette... Derfor har hun grått å bedd om å være så snill å få slippe å be klassen hjem, hun tror de vil være ufine å finne ting her hjemme de kan bruke mot henne senere. Hun kommer derimot greit overens med et par jenter som er et par år eldre (og mye mer moden en klassen) og ønsket gjerne å be disse to på filmkveld. Så det gjorde vi, nå kom dette ut da hun ene har søsken i jenta vår sin klasse. Dette resulterte i at flere mødre var "forferdet" over at vi ikke fulgte reglene ved barnebursdag, deres barn måtte jo få komme å få her når mitt barn tidligere var bedt hos dem ( hun har sjelden møtt opp av åpenbare årsaker.) Etter dette er jeg og min familie fullstendig fryst ut av de andre foreldrene, vi er kastet ut av 2c gruppe på Facebook... å ingen hilser på oss lengre. Hva skal vi gjøre, begynner å bli så ille at vi bare vil flytte... Anonymkode: 6944f...59b gi beskjed til lærer muntlig og skriftlig. send inn skriv om mobbing her: meld inn mobbing og ta kontakt med fylkesmannen/statsforvalter. Les om mobbing her: om mobbing For en gjeng bøller. Anonymkode: 33f7d...b66 19 14
NiceOrNothing Skrevet 11. mars 2022 #11 Skrevet 11. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja var det jeg også tenkte... Men så ble det vist feil da de hadde bedt min datter, at ikke vi ba dem og spanderte mat og drikke, pluss bidro med å passe barn et par timer. Det gjorde jo alleee andre! Men helt ærlig ønsker jeg egentlig ikke disse barna hjemme hos oss da de er såpass ufine mot datteren her... Er jeg helt på villspor?? Hun blir ofte kalt stygge, crazyeyes, de spør hva hun ser på å ler. Hun har også kommet hjem med skrammer da de dytter henne fordi det er gøy at hun ser dårlig. TS Anonymkode: 6944f...59b Stakkar lita❤️🥲 Men såvidt jeg klarer å tro at dere blir kasta ut av Fb gruppa til klassen ?? Er de helt koko 😳 Endret 11. mars 2022 av NiceOrNothing 9 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #12 Skrevet 11. mars 2022 Dette høres jo rimelig hårreisende ut! Ikke rart ungene er mobbere hvis foreldrene oppfører seg slik? Ta det opp med lærer, fau og eventuelt rektor. Det der er jo virkelig ikke greit. Helt forferdelig at datteren din blir mobbet for noe hun ikke kan noe for. Det bør være noe som tas opp både med foreldrene og barna. Anonymkode: 77af7...a06 14 3
Barem Skrevet 11. mars 2022 #13 Skrevet 11. mars 2022 NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Stakkar lita❤️🥲 Men såvidt jeg klarer å tro at dere blir kasta ut av Fb gruppa til klassen ?? Er de helt koko 😳 Det er altså en annen forelder som er admin for den gruppa, ikke lærer altså bare for å oppklare det Ts
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #14 Skrevet 11. mars 2022 Sjuke folk. Blir så forbanna på dine vegne. ja og lei meg. Anonymkode: 9bcbe...7b1 10
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #15 Skrevet 11. mars 2022 Få henne vekk fra den fuckings skolen og inn på en annen med en gang om de ikke klarer å ta tak i dette! Anonymkode: adebb...678 12
happygilmore Skrevet 11. mars 2022 #16 Skrevet 11. mars 2022 Barem skrev (7 minutter siden): Det er altså en annen forelder som er admin for den gruppa, ikke lærer altså bare for å oppklare det Ts Det er jo veldig viktig at du får være medlem av fb-gruppa. Jeg synes de voksne mobber DEG nå, ved å stenge deg ute. Jeg ville kontaktet både klassekontakt, FAU-representant og lærer. Be om en prat for å forklare saken og krev å bli tatt inn i fb-gruppa igjen. Herlighet, sånt gjør man ikke! Og du gjorde INGENTING feil ved å invitere de to eldre jentene. Bra tenkt av deg. Stå på! 24 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #17 Skrevet 11. mars 2022 Sjokkerende hvordan folk oppfører seg! Jeg tenker at du kan ta dette opp med skolen. Hvis alle de andre foreldrene fryser dere ut og kaster dere ut av Facebook gruppe så er de jo mobbere de også. Ikke rart barna mobber når foreldrene er så råtne. Anonymkode: 20d6c...d2d 13 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #18 Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Okei, ja jeg vet at det er en uskrevne regel å be alle i klassen til barnebursdag. Men når har det seg slik at jeg har en jente som desverre ikke har der så greit i klassen sosialt. Hun er veldig skjeløyd å blir mye mobbet pga dette... Derfor har hun grått å bedd om å være så snill å få slippe å be klassen hjem, hun tror de vil være ufine å finne ting her hjemme de kan bruke mot henne senere. Hun kommer derimot greit overens med et par jenter som er et par år eldre (og mye mer moden en klassen) og ønsket gjerne å be disse to på filmkveld. Så det gjorde vi, nå kom dette ut da hun ene har søsken i jenta vår sin klasse. Dette resulterte i at flere mødre var "forferdet" over at vi ikke fulgte reglene ved barnebursdag, deres barn måtte jo få komme å få her når mitt barn tidligere var bedt hos dem ( hun har sjelden møtt opp av åpenbare årsaker.) Etter dette er jeg og min familie fullstendig fryst ut av de andre foreldrene, vi er kastet ut av 2c gruppe på Facebook... å ingen hilser på oss lengre. Hva skal vi gjøre, begynner å bli så ille at vi bare vil flytte... Anonymkode: 6944f...59b Fyfaen at voksne kan oppføre seg så jævlig... jeg synes nesten voksne mennesker kan være jævligere enn unger å tenåringer fordi dem faktisk mener det og er mer bevisst på det enn unger å tenåringer🤯 Anonymkode: 7c056...dc6 7
AnonymBruker 42 Skrevet 11. mars 2022 #19 Skrevet 11. mars 2022 (endret) Dette må jo være trollerier, eller i vÆrsteste fall noen vanvittig, og ekstrem form for "dame-drama" som kun kan skje en gang, ett sted i multiverset, en gang hvert hundretusende lysår ( om "tid" i det heletatt skulle bli med i en slik betraktning) Edit... Om du ikke troller - så bur du på feil planet... Flytt fortest mulig! Endret 11. mars 2022 av Beeblebrox 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #20 Skrevet 11. mars 2022 Beeblebrox skrev (Akkurat nå): Dette må jo være trollerier, eller i vÆrsteste fall noen vanvittig, og ekstrem form for "dame-drama" som kun kan skje en gang, ett sted i multiverset, en gang hvert hundretusende lysår ( om "tid" i det heletatt skulle bli med i en slik betraktning) Ja jeg skulle ønske det... Slik mobbing og foreldre som ikke vil eller orker å se er det desverre mer av en du aner! Finnes mange eksempler... Anonymkode: 6944f...59b 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå